اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376195615

از شبکه سه سیما پخش می شود

" مهمان ما باشید"به میزبانی منطقه آزاد ارس

کد: 1395051376195615

http://goo.gl/gtVbEB

، تبریز , (اخبار رسمی): مسابقه "مهمان ما باشید" به میزبانی شهروندان منطقه آزاد ارس روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته از شبکه سه سیما پخش می شود.

" مهمان ما باشید"به میزبانی منطقه آزاد ارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این قسمت مسابقه "میهمان ما باشید" که روزهای چهاردهم و پانزدهم مردادماه ساعت 17:30 عصر به مدت 60 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود یک شهروند هادیشهری و یک شهروند منطقه آزاد ارس میزبان شهروندانی از شهر یزد خواهند بود،
در این برنامه ظرفیت های گردشگری، صنعتی، گلخانه ای، تجاری و اقتصادی منطقه آزاد ارس در قالب مصاحبه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به تصویر کشیده می شود.
همچنین در این برنامه دو شهروند منطقه آزاد ارس به نام حسین حبی از کارشناسان منطقه آزاد ارس و جعفر خاکزاد از سرمایه گذاران منطقه بهمراه خانواده شان حضور دارند.
این برنامه بصورت برگشت به میزبانی خانواده های یزدی نیز تولید شده که در هفته های آینده پخش خواهد شد.
همشهریان عزیز می توانند حمایت خود را از میزبان مورد نظر با ارسال کد میزبان مورد نظر به شماره پیامکی 20000341 جهت انتخاب میزبان مردمی اعلام نمایند.
براساس روال برنامه در هر قسمت از مسابقه “میهمان ما باشید” یک خانواده از شهری ، میهمان خانواده دیگر در شهری دیگر می شود تا با فرهنگ و آداب و رسوم یکدیگر آشنا شوند .
گفتنی است مدت زمان هر قسمت از این برنامه 60 دقیقه بوده و در قالب تور خانوادگی می باشد و هدایت این مسابقه که کاری از گروه اجتماعی شبکه سوم سیما می باشد ، بر عهده مهران رجبی هنرمند محبوب تلویزیون و سینما است که 2 کارشناس در زمینه گردشگری و طبخ غذاهای سنتی و محلی ایشان را همراهی می کنند. 
ضمن اینکه در این برنامه به معرفی آئین ، فرهنگ ،آثار تاریخی، مراکز گردشگری ، غذاهای محلی شهرهای مختلف کشورمان پرداخته می شود که می تواند آثاری ارزشمند در زمینه نزدیکی فرهنگ اقوام مختلف ایرانی داشته و هم افزایی و وحدت ملی را سبب شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها