اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376245821

نرم‌افزار مالی و اداری چابک تحولی در صنعت مالی بازرگانی

آنچه مدیران خوب باید داشته باشند

کد: 1395051376245821

http://goo.gl/sYwnnH

، تهران , (اخبار رسمی): گاه در یک کار گروهی این سوال در ذهن نقش می بندد که چگونه می توان بدون ایجاد همهمه، کار را به نحوی پیاده سازی کرد تا هر یک از اعضا به درستی به وظیفه خود عمل کنند و از تکرار خطا جلوگیری شود.

آنچه مدیران خوب باید داشته باشند

جهت چابک سازی کسب و کار نیاز به کنترل وظایف و اتفاقات درون مجموعه‌ کاری است تا تمام امور به درستی انجام و یک چرخه‌ صحیح انجام کار تعریف شود

به گزارش نرم‌افزار مالی و اداری چابک، از سوی دیگر تحقق اهداف بنگاه وابستگی بیشتری به نوع رابطه‌ بین کارکنان، منابع در دسترس، تعداد پرسنل و واحدهای مجموعه دارد. تحقیقات نشان داده است که این خصیصه‌ها به طور بالقوه شرکت‌های کوچک و متوسط را مستعد چابک سازی و بازمهندسی فرآیندها می کند.

جهت چابک سازی کسب و کار نیاز به کنترل وظایف و اتفاقات درون مجموعه‌ کاری است تا تمام امور به درستی انجام شود و یک چرخه‌ صحیح انجام کار تعریف شود. ضمن آنکه فرآیندهای موجود در مجموعه، زمانی می توانند بهبود داده شوند که ابزار مناسبی در اختیار کارمندان مجموعه قرار گرفته باشد. بدین ترتیب عملیات مورد نیاز برای رسیدن به یک هدف، مدون و نقش هر فرد تعیین می شود.

همچنین در زمان تدوین هر فرآیند، امکان ارائه راهکار برای مشکلاتی که بنگاه اقتصادی در گذشته با آن روبرو بوده است فراهم شده و روش مشخصی برای جلوگیری از بروز مجدد این مشکلات به آن اختصاص داده شود.

به عنوان مثال جهت فروش یک کالا برای هر یک از افراد، به طور واضح و صریح می توان مشخص کرد که ابتدا باید سفارش فروش صادر شود، مدیر فروش آن را بازبینی و اصلاح کند و سپس سفارش برای تامین کالا به واحد خرید ارجاع داده شود. در صورت لغو یا معوق شدن برای سفارش خرید اقدامی صورت نگیرد و در نهایت به یک سفارش آماده‌ی اقدام تبدیل شود.

در این فرآیند که رعایت مراحل آن می تواند برای مدیر مجموعه حائز اهمیت بسیار باشد، همچنین لازم است که مدیر سیستم بتواند در هر لحظه یک نمای کامل و به روز از سفارش ها را به تفکیک مشاهده و زمان های صرف شده برای هر مرحله را کنترل نماید. هنگامی که ما با تقسیم وظایف و تعریف روندهای کاری روبرو می شویم، مسئله بسیار مهم دسترسی به داده ها مطرح می گردد. بدین ترتیب، کاربری که مجوز دسترسی به ردیف اطلاعاتی را دارد، قادر به مشاهده آن و تکمیل فرآیند است.

یک نرم‌افزار کارآمد می‌تواند با روشی ساده و قابل کنترل این موضوع مهم را محقق کند.نمونه‌ داخلی نرم افزار حسابداری، شامل فرآیندهای بازرگانی که امکان پیاده سازی چرخه‌ی انجام کارها را به روشی ساده و قابل اطمینان فراهم کرده و همچنین تمام اطلاعات ثبت شده را کنترل کند، نرم افزار مالی بازرگانی چابک است که توسط شرکت توسعه سامانه‌های آگرین در راستای تحول‌گرایی مدیران کسب و کار، سرعت بخشیدن به فرآیندها و بالابردن سطح کیفیت انجام کارها تهیه شده است و در حال حاضر توسط بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار مالی و اداری چابک

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد این شرکت در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی در حال فعالیت است، توسعه سامانه‌های آگرین با در دست داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم افزاری چابک را به بازار معرفی کند. این محصولات شامل نرم افزار جامع حسابداری، نرم افزارهای خزانه داری، انبارداری، حقوق و دستمزد، اموال و خرید و فروش می‌شود که همگی تحت نام چابک به بازار عرضه گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]