اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960328252285821

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین دعوت به همکاری می‌کند

جذب متخصصان حسابداری

کد: 13960328252285821

https://goo.gl/35rZAX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت توسعه سامانه‌های آگرین تولیدکننده نرم‌افزار حسابداری چابک به منظور توسعه بازار از متخصصان حسابداری که علاقه‌مند به کار در زمینه فروش و جذب مشتری هستند دعوت به همکاری می‌کند.

جذب متخصصین حسابداری برای همکاری در زمنیه فروش بصورت پاره وقت

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین به منظور توسعه بازار خود به صورت پاره وقت از تمام متخصصان حسابداری علاقه‌مند به کار در زمینه فروش و جذب مشتری دعوت به همکاری می‌کند.

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم‌افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد.

این شرکت فعال در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی و اداری با داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم‌افزاری چابک را به بازار معرفی کند که شامل نرم‌افزار جامع حسابداری، نرم‌افزارهای خزانه‌داری، انبارداری، حقوق و دست‌مزد، اموال و خرید و فروش است که همگی با نام چابک به بازار عرضه شده است. 

همکاری در این حوزه می‌تواند به صورت پاره وقت و دورکاری انجام شود.

علاقه‌مندان به همکاری با این شرکت با مراجعه به وب‌سایت توسعه سامانه‌های آگرین، رزومه کاری خود را ارسال کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار مالی و اداری چابک

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد این شرکت در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی در حال فعالیت است، توسعه سامانه‌های آگرین با در دست داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم افزاری چابک را به بازار معرفی کند. این محصولات شامل نرم افزار جامع حسابداری، نرم افزارهای خزانه داری، انبارداری، حقوق و دستمزد، اموال و خرید و فروش می‌شود که همگی تحت نام چابک به بازار عرضه گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]