اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252125821

چگونه نرم‌افزار حسابداری مناسب کسب و کارمان را انتخاب کنیم؟

کد: 13960327252125821

https://goo.gl/GBX9tv

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزارهای حسابداری امروزه درتنوع و اشکال مختلفی در بازار نرم‌افزاری ایران قابل مشاهده هستند، به طبع آن انتخاب مناسبترین محصول برای حسابداران و مدیران مالی هر کسب و کاری، سخت و زمانبر شده است. در این نوشتار سعی شده به شکل خلاصه به شما کمک کنیم تا با نگاهی چند بعدی، انتخابی درست و مناسب داشته باشید

چگونه نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کارمان را انتخاب کنیم؟

آخرین عامل در انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب برای کسب و کارتان، بودجه و هزینه است که البته باید کمترین اهمیت را به این عامل بدهید

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه سامانه‌های آگرین، نرم‌افزارهای حسابداری امروزه درتنوع و اشکال مختلفی در بازار نرم‌افزاری ایران قابل مشاهده هستند، به طبع آن انتخاب مناسبترین محصول برای حسابداران و مدیران مالی هر کسب و کاری، سخت و زمانبر شده است. حتما به عنوان حسابدار، دوستانتان از شما سوال کرده‌اند که مناسبترین نرم‌افزار حسابداری موجود برای کسب و کارشان چه است؟ ما در این نوشتار سعی می‌کنیم به شکل خلاصه با معرفی چند عامل به شما کمک کنیم تا با نگاهی چند بعدی، انتخابی درست و مناسب داشته باشید و در این راه بتوانید دیگران را نیز راهنمایی کنید.

 

شناخت نیازها

قبل از هرچیز باید شناخت خوبی از نیازهای خودتان و سایر همکارانتان داشته باشید، به عنوان نمونه چه ملاک‌هایی برای شما از اهمیت خاصی برخوردار هستند. سهولت کاربری، کاربرپسندی، سرعت کاربا سیستم، گزارش‌های جامع و متنوع و جامعیت سیستم حسابداری، ملاک‌هایی هستند که معمولا در خرید محصولات نرم افزاری مهم تلقی می‌شوند، شما به عنوان یک حسابدار و سایر همکارانتان، کدام یک ازاین ملاک‌ها برایتان از اهمیت یا اولویت خاصی برخوردار است. با تهیه یک چک لیست، می‌توانید ملاک‌های موردنظرتان را وارد کنید و در جلساتی که با همکارانتان یا شرکت‌های نرم‌افزاری دارید این ملاک‌ها را اولویت بندی کنید.

 

نوع سیستم حسابداری

بعد از شناسایی و اولویت بندی نیازهای خودتان و همکارانتان نوبت به نوع سیستم حسابداری می‌رسد، که بسته به تعداد کارکنان، وسعت شرکت، نوع کسب و کار یا فرآیند کاری، متفاوت هست. به عنوان نمونه نرم‌افزار فروشگاهی مناسب کار یک شرکت بازرگانی یا خدماتی نیست، یا شرکتی که تیم فروش و واحد حسابداری گسترده‌ و انبار دارد باید بدنبال نرم‌افزار حسابداری جامعی باشد که تمامی فرآیند و کار مجموعه اش به شکل یکپارچه سازماندهی و مدیریت شود. در این مورد باید مدنظر داشته باشید که اگر یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی خوب و شناخته شده است، دلیل نمی‌شود برای شما که کسب و کارتان بازرگانی یا خدماتی هست مناسب باشد.  

 

امکانات جانبی

امکانات جانبی شامل تمامی تسهیلاتی می‌شود که فروشنده برای شما در نظر می‌گیرد. برای نمونه برخی از شرکت‌های نرم‌افزاری با خرید محصول یا طی زمانی که قرارداد پشتیبانی دارید، نسخه‌های بروز شده نرم‌افزار را رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند. همچنین مدت دوره‌های آموزشی، مدت زمان پشتیبانی و شرایط پشتیبانی را می‌توان در این عامل قرار داد.

 

بودجه و هزینه

آخرین عامل در انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب برای کسب و کارتان، بودجه و هزینه است که البته باید کمترین اهمیت را به این عامل بدهید چرا که شما براساس نیازها، نوع کسب و کار و سایر ملاک‌هایی که به شکل کلی ذکر شد باید دست به انتخاب بزنید و در صورتی که دو محصول نرم‌افزاری با توجه به سایر عوامل در شرایط مساوی و یکسان برای انتخاب قرار گرفته اند، آن وقت عامل هزینه می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.

همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا بهترین انتخاب را با توجه به نوع کسب و کارتان داشته باشید و در نهایت بهترین و مناسبترین نرم‌افزار حسابداری را که برای کسب و کارتان مناسب هست انتخاب کنید. باید یادآور شد که با کسب تجربه و مطالعه بیشتر می‌توانید عوامل مهم دیگری را نیز شناسایی کنید که به شما درانتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب کمک خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار مالی و اداری چابک

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد این شرکت در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی در حال فعالیت است، توسعه سامانه‌های آگرین با در دست داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم افزاری چابک را به بازار معرفی کند. این محصولات شامل نرم افزار جامع حسابداری، نرم افزارهای خزانه داری، انبارداری، حقوق و دستمزد، اموال و خرید و فروش می‌شود که همگی تحت نام چابک به بازار عرضه گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]