اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960424254485821

حضور نرم‌افزار حسابداری چابک در بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ

کد: 13960424254485821

https://goo.gl/4DokiF

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزار حسابداری چابک در بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ از 30 تیرماه تا 2 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، حضور دارد.

حضور نرم افزار حسابداری چابک در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ هر ساله با هدف معرفی دستاوردهای تازه و نوین در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود

به گزارش روابط عمومی توسعه سامانه‌های آگرین نمایشگاه الکامپ هر ساله با هدف معرفی دستاوردهای تازه و نوین در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به علاه‌قمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود. 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزارکننده دوره بیست و سوم الکامپ نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار شود.

دستاوردهای این گردهم‌آیی نقطه شروع بسیاری از همکاری‌های تجاری و کاری بین فعالان حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش بزرگی در توسعه‌بخشیدن به کسب و کار در این حوزه دارد.

 شرکت توسعه سامانه‌های آگرین در این نمایشگاه به دنبال معرفی بیشتر نرم‌افزار جامع حسابداری با نام چابک به علاقه‌مندان نرم‌افزارهای مالی و حسابداری است.

غرفه شرکت توسعه سامانه‌های آگرین در نمایشگاه در کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخ‌گویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه در زمینه نرم‌افزارهای مالی و اداری است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت توسعه سامانه‌های آگرین و نرم افزار جامع حسابداری چابک از وبسایت www.agrinsystems.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار مالی و اداری چابک

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد این شرکت در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی در حال فعالیت است، توسعه سامانه‌های آگرین با در دست داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم افزاری چابک را به بازار معرفی کند. این محصولات شامل نرم افزار جامع حسابداری، نرم افزارهای خزانه داری، انبارداری، حقوق و دستمزد، اموال و خرید و فروش می‌شود که همگی تحت نام چابک به بازار عرضه گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]