اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252135821

با هدف ارائه مطالب کمک آموزشی در حوزه‌های مالی، حسابداری و مدیریتی

وبلاگ آموزشی شرکت توسعه سامانه‌های آگرین رونمایی رسمی شد

کد: 13960327252135821

https://goo.gl/3G4QHo

، تهران , (اخبار رسمی): وبلاگ آموزشی شرکت توسعه سامانه‌های آگرین با هدف ارائه مطالب کمک‌آموزشی در حوزه‌های مالی، حسابداری و مدیریتی رونمایی رسمی شد.

رونمایی رسمی از وبلاگ آموزشی شرکت توسعه سامانه‌های آگرین 

وبلاگ شرکت توسعه سامانه‌های آگرین به دنبال ارائه مطالب علمی و آموزشی به جامعه حسابداری و مدیریتی کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه سامانه‌های آگرین مدیر روابط عمومی این شرکت گفت: وبلاگ این مجموعه فعال در حوزه تولید نرم‌افزارهای مالی و اداری از اوایل سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است اما فعالیت رسمی و منظم این وبلاگ از تاریخ دوم خردادماه امسال آغاز شده است. 

زهرا باقری افزود: این وبلاگ به طور رسمی به نشانی www.agrinsystems.com/weblog در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و زیرمجموعه وب‌سایت شرکت توسعه سامانه‌های آگرین است که دارای بخش‌های متنوع و تازه‌ آموزشی در حوزه‌های مالی و مدیریتی است.

باقری با ابراز امیدواری به بهبود  مطالب آموزشی این وبلاگ گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی رسمی این پایگاه اینترنتی ایجاد محتوای مناسب و به‌روز برای جامعه علمی و دانشجویی بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: ما به دنبال کمک و ارائه مطالب علمی و آموزشی به جامعه حسابداری و مدیریتی کشورمان برای به‌روزرسانی اطلاعات‌شان در حوزه‌های تخصصی بوده‌ایم.

او تاکید کرد: پس از این رونمایی رسمی به دنبال ایجاد محتوای آموزشی و به شکل منظم در حوزه‌های مالی، حسابداری و مدیریتی هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار مالی و اداری چابک

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد این شرکت در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی در حال فعالیت است، توسعه سامانه‌های آگرین با در دست داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم افزاری چابک را به بازار معرفی کند. این محصولات شامل نرم افزار جامع حسابداری، نرم افزارهای خزانه داری، انبارداری، حقوق و دستمزد، اموال و خرید و فروش می‌شود که همگی تحت نام چابک به بازار عرضه گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش