اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252075821

تخفیف‌ 20 درصدی از 1 تیرماه لغایت 21 تیرماه 1396

 جشنواره فروش ویژه نرم‌افزار حسابداری چابک به مناسبت عید سعید فطر برگزار می‌شود

کد: 13960327252075821

https://goo.gl/1HeUPw

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره فروش ویژه نرم‌افزار حسابداری چابک به مناسبت عید سعید فطر از 1 تیر ماه آغاز و تا 21 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار حسابداری چابک

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر در این جشنواره، نرم افزار جامع حسابداری چابک با تخفیف 20 درصدی به مشتریان عرضه می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه سامانه‌های آگرین، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش ویژه نرم افزار جامع حسابداری چابک به مناسبت عید سعید فطر و در دوره زمانی 20 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند نرم افزار جامع حسابداری چابک را از طریق مراجعه به وبسایت شرکت توسعه سامانه‌های آگرین و پر کردن فرم درخواست دمو، با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه سامانه‌های آگرین مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: «مشتری مداری رمز موفقیت ماست و همواره سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی شرکت‌های بازرگانی و سایر علاقمندان از محصولات نرم افزاری چابک فراهم شود.»

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر در این جشنواره، نرم افزار جامع حسابداری چابک با تخفیف 20 درصدی به مشتریان عرضه می‌گردد، امیدواریم این قبیل اقدامات مسبب این شود تا با مشتریان ارتباط نزدیکتری داشته باشیم و در نتیجه علاقه مندان به بسته‌های نرم‌افزاری چابک بتوانند از حداکثر امکاناتی که شرکت توسعه سامانه‌های آگرین برایشان در نظر گرفته استفاده لازم را ببرند.»

گفتنی است علاقه‌مندان برای آشنایی با این نرم‌افزار و تهیه آن می‌توانند به سایت شرکت توسعه سامانه‌های آگرین به آدرس agrinsystems.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار مالی و اداری چابک

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد این شرکت در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی در حال فعالیت است، توسعه سامانه‌های آگرین با در دست داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم افزاری چابک را به بازار معرفی کند. این محصولات شامل نرم افزار جامع حسابداری، نرم افزارهای خزانه داری، انبارداری، حقوق و دستمزد، اموال و خرید و فروش می‌شود که همگی تحت نام چابک به بازار عرضه گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]