اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960420254125821

چگونه در جلسات مذاکره آشفته و منفعل نباشیم؟

کد: 13960420254125821

https://goo.gl/9LfsaV

، تهران , (اخبار رسمی): شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک جلسه یا گفت‌وگوی کاری به مواردی اشاره شده که قبلا پیش بینی نکرده بودید یا آن‌چنان بدون آمادگی وارد جلسه شده‌اید که در مقابل دیگران آشفته به نظر رسیده‌اید. در این مقاله به راهکارهای مقابله با این امر پرداخته شده است.

چگونه در جلسات مذاکره آشفته و منفعل نباشیم؟

به یاد داشته باشید حرفه‌ای بودن به معنای دست کشیدن از تلاش و تمرین نیست.

به گزارش روابط عمومی شرکت نرم‌افزار مالی و اداری چابک، پیش از هرچیز اگر در این زمینه تازه‌کار هستید و جلسات اولیه کاری‌تان است این مورد طبیعی و عادی به نظر می‌رسد، اما می‌توانید با تمرین و مرور فرضی جلسه با دوستان یا جلو آینه بخشی از این فشار را کاهش دهید. اگر دارای سابقه کاری هستید و به نوعی در کارتان حرفه‌ای هستید، شرایط بحرانی‌تر می‌شود.
 دلایل مختلفی می‌تواند در این امر دخیل باشد. یا بدون آمادگی وارد جلسه شده‌اید، یا برای پیشنهادهای مورد ارائه هیچ‌گونه پیش‌بینی انجام نداده‌اید، یا چون احساس کرده‌اید حرفه‌ای شده‌اید دیگر نیازی به تمرین و برنامه‌ریزی ندارید و آن‌ها را کنار گذاشته‌اید. همیشه آگاه باشید که قبل از هر جلسه کاری، مرتبط با خرید یا فروش محصول، مصاحبه شغلی و . . . در ذهن خود همه پیشنهاد‌های ممکن را مرور کنید و اگر امکان دارد روی کاغذ سناریوهای ممکن را پیاده‌سازی کنید و برای همه آن‌ها راه حل منطقی که به سود دو طرف معامله باشد در نظر بگیرید. فراموش نکنید که با تمرین و استمرار در انجام کارها ما به خبره‌گی خواهیم رسید. پس همیشه با برنامه باشید و کسب دانش و تمرین خود را متوقف نکنید. در نهایت  اگر با چنین برنامه‌ و دانشی در جلسه‌‌ای حاضر شوید هیچ گاه آشفته یا دست‌پاچه به نظر نخواهید رسید و همیشه این امکان را دارید تا در تمامی شرایط، کنترل اوضاع را دردست داشته باشید و بهترین عملکرد را در مقابل پیشنهادات و اتفاقات مختلف انجام بدهید.

به یاد داشته باشید حرفه‌ای بودن به معنای دست‌کشیدن از تلاش و تمرین نیست، شخص حرفه‌ای همواره با برنامه و دانش به حوزه کاری خود می‌نگرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم‌افزار مالی و اداری چابک

شرکت توسعه سامانه‌های آگرین فعالیت خود را با هدف تولید نرم افزار‌های نوین با استفاده از فناوری‌های روز دنیا شروع کرد این شرکت در حوزه تخصصی تولید نرم‌افزار‌های مالی، بازرگانی در حال فعالیت است، توسعه سامانه‌های آگرین با در دست داشتن نیرو‌های متخصص و توانمند در صنعت فناوری توانسته است محصولات نرم افزاری چابک را به بازار معرفی کند. این محصولات شامل نرم افزار جامع حسابداری، نرم افزارهای خزانه داری، انبارداری، حقوق و دستمزد، اموال و خرید و فروش می‌شود که همگی تحت نام چابک به بازار عرضه گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی