اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051576725028

کتاب آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند

جملات کلیدی موفقیت از زبان بزرگان

کد: 1395051576725028

http://goo.gl/YHLFA9

، تهران , (اخبار رسمی): مطالعه روزانه جملات پندآموز بزرگان می تواند کمکی باشد تا تفکر، روحیه و انرژی خود را در مدار و مسیر درست هدایت کنید.

کتاب آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟

به گزارش کیمیا فکر بزرگ، دکتر محمد اکوچکیان، کارآفرین برگزیده ملی علی خادم الرضا به عنوان یک کارآفرین و دانش آموخته MBA، کار بزرگی کرده و برای راحتی من و شما، خلاصه صدها کتاب را در یکجا جمع نموده است. پیشنهاد من به شما این که برای هر جمله این کتاب وقت بگذارید. درباره آن فکر کنید و آن را به اشتراک بگذارید.حتماً شما نیز این تجربه را داشته ­اید. بارها اتفاق افتاده است که انسان بر اساس تجربیات گذشته خود به سطحی از آمادگی روحی و ذهنی می­ رسد که تنها با شنیدن یا خواندن یک جمله، معنی تمامی آن تجربیات و آموزه ­ها را درک کرده و می­ تواند ارتباط مفهومی بین آنها بر قرار کند.

گاهی همین "تک جمله­ ها" و آگاهی که با خود برای ما به همراه دارند، می­ توانند به طور مستقیم بر شیوه  تفکر  و ادراک، تجزیه و تحلیل، تصمیم­ گیری و اقدام ما اثر گذاشته و در نتیجه به طور غیر مستقیم باعث تغییر مسیر زندگانی ما گردند.

از طرفی می­ دانید که علم حقیقی درون هر انسان نهفته است. علم حقیقی یعنی شناخت خود و جهان پیرامون. تنها آموزگار آن زندگی و تجربیات آن و تنها روش یادگیری هم دل به دریا زدن و زندگی کردن آگاهانه است. به درستی گفته شده که شما نمی ­توانید چیزی را به کسی یاد دهید، تنها می­توانید به او یادآوری کنید.

در این میان افراد سعادتمندی وجود دارند که سعی دارند با انتخاب شیوه زندگی و کاری مناسب (که البته با شیوه زندگی و کار اکثریت جامعه متفاوت است)، با دستیابی به تجربیات ناب زندگی، قابلیتهای بالقوه خود را جامعیت بخشیده و آنها را هر چه بیشتر و بیشتر بالفعل در بیاورند و هر چه بیشتر به علم حقیقی دستیابی پیدا کنند.

حتماً شما نیز این تجربه را داشته­ اید:

  • زمانی که شیوه جدیدی برای زندگی خود انتخاب کرده ­اید و دیگران شما را به خاطر آن شماتت کرده اند،
  • زمانی که هیچ تضمینی برای موفقیت وجود نداشت و با این حال یکه و تنها دست به عمل زدید و در اعماق قلب خود به موفقیتتان ایمان داشتید،
  • زمانی که در سخت ترین لحاظات زندگی گرفتار شده بوده ­اید و با این حال می­دانستید که تنها نیستید،
  • و زمانی که از پس تمامی موانع و مشکلات برآمده و موفقیت خود را به نظاره نشستید و شادمانه دیگران را نیز در آن سهیم کردید،

در تمام این زمانها شما به سوی دستیابی به علم حقیقی گام برداشته ­اید. در تمام این زمانها شما اهمیت "تک جمله­ هایی" را که ملکه ذهن خود کرده تا شما را در مسیر موفقیت به جلو هدایت کنند را دانسته و از آنها استفاده می­ کردید.

من نیز این تجربیات را داشته ­ام و در این زمانها یکی از بهترین مواردی که همواره کمک کرده تا بتوانم از تجربیاتم درست استفاده کنم، درس گرفته و رشد کنم، مطالعه این جملات طلایی از جانب این بزرگان بوده است. گویی در طول تمامی این زمانها از مشورت این بزرگان بهره­ مند بوده ­ام. بنابراین در طول سالها مطالعه، آنها را استخراج کرده و حالا می­توانم آنها را با افتخار و علاقه فراوان به شما دوست عزیز تقدیم کنم تا شما نیز از این جملات ارزشمند بهره­ مند شوید.

کتاب "آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟" مجموعه از جملات بزرگان در حوزه موفقیت شخصی و کسب و کار است. جملاتی مطالعه روزانه آنها می تواند کمکی باشد تا تفکر، روحیه و انرژی خود را در مدار و مسیر درست هدایت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب