اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778555615

مدیر ارس مدیر عملگرای اقتصاد مقاومتی شد

کد: 1395051778555615

http://goo.gl/dtAmgT

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس در کنگره "تجلیل از یکصد مدیر عملگرا در اقتصاد مقاومتی" نشان حمایت ملی این کنگره را کسب کرد.

مدیر ارس مدیر عملگرای اقتصاد مقاومتی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این کنگره که به همت مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران در مشهد مقدس و با حضور مسئولین عالی رتبه کشور برگزار شد معاون توسعه مدیریت ارس بعنوان نماینده این سازمان نشان حمایت ملی این کنگره را دریافت کرد.
اتمام پروژه های نیمه تمام، برقراری انضباط مالی و به روز رسانی صورتهای مالی، هزینه کرد براساس بودجه، میزان بهره وری در پروژه های انجام شده، نحوه بهره مندی از سیاست های اقتصادی دانش بنیان، چگونگی حرکت سازمان بر اساس برنامه چشم انداز، استفاده حداکثری از زمان پروژه ها از جمله اقدامات عملی صورت گرفته سازمان منطقه آزاد ارس با هدف تحقق شعار سال 1395 با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود که در این کنگره بررسی و این نشان را دریافت کرد.
همچنین در این کنگره قهرمان صمدی پس از دریافت نشان حمایت ملی خلاصه ای از اقدامات عملی صورت گرفته در حوزه های فوق را در جمع مسئولین کشوری ارائه کرد.
شایان ذکر است کنگره تجلیل از یکصد مدیر عملگرا در اقتصاد مقاومتی در هشتم مردادماه و به همت مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران در مشهد برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار