اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879545809

معاون مدیر اکتشاف در توسعه منابع انسانی اعلام کرد

مدیریت اکتشاف رکوردار جذب ممتازان دانشگاهی

کد: 1395051879545809

http://goo.gl/7RPnoH

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مدیر اکتشاف در توسعه منابع انسانی از ثبت رکورد بیشترین میزان جذب ممتازان دانشگاهی در این مدیریت خبر داد.

مدیریت اکتشاف رکوردار جذب ممتازان دانشگاهی

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ،عبدالله شیرعلی پور  با بیان اینکه در طی سال های گذشته آمار بیشترین جذب نیروهای ممتاز به مدیریت اکتشاف مربوط بوده است، گفت: آموزش و نگهداشت این نیروهای متخصص از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که باید برای به روز نگه داشتن دانش آنها برگزاری دوره های آموزشی خارجی و داخلی را برنامه ریزی کرد تا بتوانند از عهده وظایف خود به خوبی برآیند. 

وی افزود: از قدیم الایام تاکنون آموزش در مدیریت اکتشاف نقش محوری داشته که هنوز این روند ادامه دارد؛ منتهی تلاش بر این است که از آموزش های به روز و روش های جدید آموزشی استفاده شود.

بازنگری ساختار سازمانی مدیریت اکتشاف

شیرعلی پور از بازنگری ساختار سازمانی مدیریت اکتشاف خبر داد و گفت: یکی از فعالیت های جاری امسال با تاکید مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، بازنگری در ساختار سازمانی است که هم اکنون در مرحله مطالعه قرار دارد.

به گفته معاون مدیر اکتشاف در توسعه منابع انسانی، در بحث توجه به منابع انسانی تنها مسائل مادی مدنظر نیست و این نگاه باید در مجموعه نفت و به ویژه در اکتشاف تقویت شود.

شیرعلی پور نخستین ویژگی بارز مدیریت اکتشاف را دانش محور بودن برشمرد و گفت: اکتشاف را باید از بقیه بدنه نفت به صورت مجزا در نظر گرفت زیرا این مجموعه به عنوان نخستین حلقه از زنجیره تولید، نقش محوری در صنعت نفت دارد و نحوه عملکرد مثبت و یا منفی آن بقیه مجموعه را متاثر می کند.

وی تخصص موجود در مدیریت اکتشاف را منحصر به فرد خواند و گفت: هر چند در برخی از شرکت های بهره بردار، عملیات اکتشاف به صورت جزیی انجام می شود اما اصل کار و شناسایی و رصد اصلی با توجه به ماهیت پیچیده این دانش به دوش این مدیریت است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته