اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051880025641

توسعه همکاری های پست و بانک های کشور

کد: 1395051880025641

http://goo.gl/cmGscx

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای گسترش خدمات نیابتی، ادارات کل پست استان های مرکزی و آذربایجان شرقی با برخی بانک های کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

توسعه همکاری های پست و بانک های کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پست، پیرو توافقات صورت گرفته با بانک قرض الحسنه مهر ایران اراک توزیع ابلاغیه های این بانک به پست استان واگذار شد.
چراغی مدیرکل پست استان مرکزی در این خصوص گفت: در ادامه پیگیری های به عمل آمده و در راستای اهداف اجتماعی پست استان جهت جلوگیری از ترددهای غیر ضرور، کم کردن هزینه خانوار و همچنین کاهش آلودگی هوا، قرارداد توزیع ابلاغیه های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح کلان شهر اراک منعقد گردید.
وی گفت: همچنین مقرر شده به منظور  افزایش ظرفیت توزیع ابلاغیه ها در سطح استان نیز برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.
مدیرکل پست استان افزود: همچنین براساس تفاهم نامه منعقدشده بین  پست و  بانک کشاورزی استان مرکزی توزیع ابلاغیه ها و اخطاریه های تمامی شعب این بانک در سطح استان مرکزی به پست استان واگذار گردید.
مدیرکل پست استان گفت: همچنین ارایه خدمات سرویس تمبر اختصاصی نیز از تعهدات پست در این تفاهم نامه می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های بالای شبکه پستی بتوانیم خدمات بانکی را توسعه بخشیده و تامین رفاه و رضایتمندی همشهریان را موجب گردیم.
 گسترش همکاری های پست استان آذربایجان شرقی  و بانک های  مسکن  و قرض الحسنه رسالت  
این گزارش می افزاید: در راستای استفاده از ظرفیت های شبکه پستی قرارداد همکاری های دوجانبه به امضای احمدیان ،مدیر کل پست استان اذربایجان شرقی و احمدی، مدیر امور شعب بانک مسکن استان رسید.
احمدیان در این خصوص گفت: چاپ و توزیع ابلاغیه ها و اخطاریه های بانک مسکن به مخاطبین در محدوده استان آذربایجان شرقی  و قبول و توزیع تمامی مرسولات و مکاتبات دبیرخانه ای تمامی شعب استان و همچنین به روز رسانی آدرس مشتریان بانک و انطباق نشانی از طریق بانک کد پستی از طریق پست انجام می پذیرد .
وی در این مراسم امضای قرارداد به توانایی و آمادگی شبکه پستی جهت ارائه خدمات مشابه به دیگر موسسات مالی و خدماتی اعلام نمود و افزود: با توجه به تکمیل و به روز رسانی بانک کد پستی استان،این اداره کل جهت مطابقت آدرس و ارائه کد پستی به مشتریان بانک ها و صاحبین حساب و دسته چک آمادگی لازم را دارد .
مدیرکل پست استان ادامه داد: پیرو انعقاد قراردادهای خدمات نیابتی و توزیعی  طی قراردادی که با بانک قرض الحسنه رسالت استان نیز منعقد شده است چاپ و توزیع تمامی ابلاغیه ها و اخطاریه های بانک قرض الحسنه رسالت به پست واگذار شد .
وی با بیان این که محدوده انجام قرارداد مذکور استان های آذربایجان شرقی و اردبیل می باشد عنوان کرد: طی این قرارداد همچنین اصلاح آدرس و انطباق نشانی مشتریان و صاحبین حساب با استفاده از بانک اطلاعاتی کد پستی انجام خواهد پذیرفت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]