اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980095492

راه های ساده ای برای استخدام شدن

یافتن شغل آسان است

کد: 1395051980095492

http://goo.gl/BRDyg2

، تهران , (اخبار رسمی): استخدام شدن در محیطی مناسب، مرتبط با تحصیلات و حقوق و مزایای کافی امروز در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا دغدغه مهمی است. چالشی حیاتی که دولت ها و سازمان های جهانی را نیز درگیر خود کرده است.

بیست دو هزار فرصت استخدام برایتان آماده است!

تا جایی که بسیاری از کشورهای پیشرفته مثل آلمان دچار بحران کمبود نیروی کار جوان هستند. نیروی کار به قسمتی از افراد جامعه گفته می شود که در رده سنی 20 تا 35 سال هستند و مهارت، تخصص و تحصیلات دانشگاهی دارند.

در ایران این نیروی کار به وفور یافت می شود، ایران کشوری است که حتی توانایی صادرات نیروی کار به سایر کشورها مثل استرالیا را دارد. اما سوال اساسی این جاست که چرا خود کشور ایران با چالش و حتی بحران بیکاری دست به گریبان است و استخدام شدن خوره روح جوانان ایرانی شده است؟

علی رغم تمام جو و فشاری که در کشور وجود دارد مبنی بر این که درایران به ویژه شهرهای جز تهران کار وجود ندارد و نیروی کار هدر می رود، باید گفت، استخدام شدن در ایران بسیار راحت تر از آن است که خیلی ها تصورش را می کنند.

کافی است شما یک مدرک دانشگاهی در حد کاردانی یا کارشناسی داشته باشید، در کنار این مدرک انواع مهارت های عمومی را فرا گرفته باشید، چندین زبان یا حتی فقط زبان انگلیسی را در سطح مناسبی آموزش دیده باشید یا حتی خودتان آموخته باشید.

با علم روز، پیشرفت های تکنولوژی و فن آوری جهان آشنا باشید، شرکت های مختلف را که احتمال همکاری و استخدام با آن ها را می دهید شناسایی کنید.

یک رزومه کاملا اصولی و حرفه ای برای خودتان تهیه کنید که البته معتبر هم باشد، یا اگر سابقه کار ندارید صادقانه بیان کنید که سابقه کار ندارید اما درباره مهارت های مختلف خودتان و آموزش هایی که دیده اید و توانایی هایی که دارید صحبت کنید.

برای استخدام شدن نیازی نیست انواع روزنامه و شرکت های کاریابی را زیر و رو کنید، کافی است کمی هوشمندانه عمل کنید.

به دور کاری فکر کنید. اینترنت پر سرعت داشته باشید همیشه آنلاین باشید و با شرکت هایی که قصد استخدام شدن در آن را دارید در ارتباط باشید، خود و توانایی هایتان را در شبکه های اجتماعی در معرض دید شرکت ها و سازمان ها قرار بدهید. هر روز خودتان را به روز کنید و چیز تازه ای مرتبط با کسب و کارتان فرا بگیرید، حتی مقاله های کاربردی انگلیسی زبان را مطالعه کنید.

خلاصه برای استخدام شدن باید به خودتان برسید. برای کار و وقت و انرژی که صرف می کنید ارزش قائل شوید، به حقوق های بسیار پایین که هدفی جز سوءاستفاده از بازار کار ظاهرا آشفته ایران ندارند نه بگویید.

مدیریت روند استخدام تان را در دست بگیرید

می توانید در سایت های معتبری مثل شیپور آگهی ثبت کنید، برای شروع رزومه حرفه ای خود را آماده کنید، راه های دسترسی کارفرماها به خودتان را بررسی کنید و آماده کنید، مثل شماره تماس، آدرس ایمیل، آدرس لینکدین و البته لینکدین، در این شبکه اجتماعی عضو شوید با شرکت ها و همکاران در ارتباط باشید. آگهی های منتشرشده در آن را بررسی کنید.

در نهایت یک آگهی رایگان با عنوان در خواست استخدام که شامل عنوان شغل مورد نظر، رزومه، راه های ارتباطی خودتان ، نحوه و شرایط همکاری و حتی حقوق و مزایای درخواستی برای استخدام در سایت شیپور ثبت کنید و منتظر تماس کارفرماها باشید.

در حین این انتظار می توانید هر روز صفحه استخدام سایت شیپور را بررسی کنید و آگهی های منتشر شده را ببیند چرا که 22352 هزار فرصت شغلی در سایت شیپور آگهی شده است. بنابراین در صورتی که شرکت مورد نظر شرایط شما را برای استخدام داشت با آن تماس بگیرید. در صورت قبولی حتما به جلسه مصاحبه حضوری بروید و برای اطلاعات بیشتر درباره جلسه مصاحبه می توانید مطلب 10 راهنمایی جامع برای موفقیت در هر گونه مصاحبه استخدام را مطالعه کنید.

در نهایت نگران نباشید شما به زودی با شرایط مناسب خودتان استخدام خواهید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان