اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980945809

در 4 ماهه نخست امسال محقق شد

رشد 95 درصدی صادرات میعانات گازی

کد: 1395051980945809

https://goo.gl/TBpdTu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رشد 95 درصدی صادرات میعانات گازی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در 4 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

رشد 95 درصدی صادرات میعانات گازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت؛ مهدی یوسفی با بیان این‌که گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از لحاظ صادرات کالا در میان ادارات گمرک کشور دارای رتبه نخست است، گفت: طی چهارماه ابتدای امسال 7 میلیون و 41 هزار و 316 تن کالای غیر نفتی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 46 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال 6 میلیون و 360 هزار و 351 تن میعانات گازی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 95 درصدی را نشان می‌دهد.

یوسفی با اشاره به افزایش 54 درصدی ارزش میعانات گازی صادر شده از گمرک این منطقه در 4 ماه نخست امسال، بیان کرد: طی چهارماه ابتدای امسال 2 میلیارد و 544 میلیون و 899هزار و 420 دلار میعانات گازی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صادر شده است.

وی با اشاره به صادرات 13 میلیون و 401 هزار و 667 تن صادرات کالاهای غیرنفتی و میعانات گازی در 4 ماهه ابتدای امسال، گفت: تولید و صادرات محصولات در 4 ماهه ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته رشد چشم گیری داشته است، ضمن اینکه صادرات کالاهای غیرنفتی بر صادرات میعانات گازی از نظر تناژ و ارزش دلاری پیشی گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته