اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081595615

برای اولین بار در بین مناطق آزاد کشور محقق شد

تاسیس صندوق سرمایه گذاری کشاورزی درارس

کد: 1395052081595615

http://goo.gl/XP9USi

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تاسیس صندوق توسعه سرمایه گذاری کشاورزی ارس برای اولین بار در بین مناطق آزاد کشور خبر داد.

تاسیس صندوق سرمایه گذاری کشاورزی درارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در این نشست گفت: صندوق توسعه سرمایه گذاری کشاورزی شهرستان جلفا با سرمایه گذاری اولیه 100 میلیارد ریال تاسیس می شود که 49 درصد این صندوق سهم دولت و 51 درصد آن توسط بهره برداران کشاورزی شهرستان تامین می شود.
عرب باغی در ادامه گفت: 5هزار بهره بردار در سطح شهرستان جلفا وجود دارد که 51 درصد سهام این صندوق توسط بهره برداران کشاورزی سطح شهرستان و 49 میلیارد ریال سهم دولتی این صندوق توسط سازمان منطقه آزاد ارس، فرمانداری و جهاد کشاورزی شهرستان جلفا تامین می شود.
در ادامه این نشست مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در خصوص این صندوق گفت: اداره این صندوق توسط هیات موسس آن می باشد و نیز سهم هر بهره بردار حوزه کشاورزی در این صندوق متناسب با میزان تولید محصولات کشاورزی وی تعیین می شود.
رضوی گفت: در سراسر کشور 102صندوق توسعه بخش کشاورزی با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریال تاسیس شده است که در حال ارائه خدمات به کشاورزان می باشند.
همچنین در پایان این نشست اعضای هیات موسس صندوق توسعه سرمایه گذاری کشاورزی شهرستان جلفا از بین نمایندگان تشکل های کشاورزی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا و مدیران کشاورزی ارس و شهرستان جلفا انتخاب شد.
گفتنی است نشست تاسیس صندوق توسعه سرمایه گذاری کشاورزی شهرستان جلفا با حضور مدیرعامل، معاون اقتصادی و مدیر کشاورزی ارس و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی استان، مدیر سازمان تعاون روستایی استان، معاون برنامه ریزی و اقتصادی جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان تشکل های کشاورزی منطقه و شهرستان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]