اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081615809

با هدف حفظ تولید تکلیفی انجام شد

تعمیرات اساسی تاسیسات خانگیران

کد: 1395052081615809

http://goo.gl/kT9FxK

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیرات اساسی فاز دو مرکز جمع آوری مرکزی و فاز دو تاسیسات مرکز اندازه گیری منطقه عملیاتی خانگیران پایان یافت.

تعمیرات اساسی تاسیسات خانگیران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، تعمیرات اساسی تاسیسات مرکز جمع آوری شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق از 26 تیرماه با هدف حفظ تولید تکلیفی مستمر و قابل اطمینان در طی سال، بر روی تاسیسات و تجهیزات تولیدی گاز(ترش و شیرین)، پیش بینی و اجرا شد.

همچنین در این مدت ، به صورت موازی تعمیرات فاز دو تاسیسات مرکز اندازه گیری نیز تا قبل از خطوط اصلی مشترک با پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، روی 57 قطعه شیر از سایز 1.2 تا 14 اینچ کار به اتمام رسید.

بر اساس این گزارش، در راستای حصول تعمیرات مدون و برنامه ریزی شده، در این مدت 211 درخواست کار تعمیراتی صادر که از این تعداد 75 درخواست کار مربوط به تعمیرات پیشگیرانه است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق یکی از سه شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که مسئولیت بهره برداری از چهار مخزن گاز شیرین و ترش خانگیران و گنبدلی را برای تامین خوراک پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس جهت مصارف استان های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، مازندران، گلستان، سمنان و نیز واحد پتروشیمی خراسان و سوخت نیروگاه نکا در شمال کشور را عهده دار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته