اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182245811

کمپین «نه به شنا در مناطق پرخطر» ملی شد

کد: 1395052182245811

http://goo.gl/KSZX3b

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین نه به شنا در مناطق پرخطر و سواحل ممنوعه ملی شد.

کمپین «نه به شنا در مناطق پرخطر » ملی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ؛ آرش اشتری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری اردوهای کشوری نشاط و امید در اردوگاه مهر بندر انزلی و حضور جوانان پرانرژی و پرنشاط از سراسر ایران در این اردوها،کمپین نه به شنا در مناطق پرخطر و سواحل ممنوعه که از قبل در این استان راه اندازی شده و با استقبال خوبی  از سوی مسئولین و مردم  روبه روشده بود در این اردوگاه نیز  برای اولین بار توسط جوانان فعال این استان  برپا شد.

اشتری ضمن دعوت از همه هموطنان  به این کمپین  خوش آتیه افزود: جهت تحقق شعار این کمپین که "به استقبال مرگ نرویم و خانواده ای را عزادار نکنیم" است باید در نظر بگیریم که عضویت در این کمپین، تعهدی است برای زنده ماندن انسانها، چرا که طبق آمار، بسیاری از قربانیان، افرادی بودند که خود را شناگر می دانستند بنابراین در این کمپین افراد متعهد می شوند که بدون مهارت و آگاهی کافی در هیچ منطقه ای شنا نکنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: ضمن هماهنگی صورت گرفته با سازمان جوانان هلال احمر، برای کسانی که به عضویت این کمپین درآمده و به قوانین آن متعهد شوند از سوی سازمان جوانان کارت عضویت در کمپین نه به شنا در سواحل پرخطر صادر خواهد شد که این کارت را به عنوان تعهدی نزد خود نگاه داشته و به تدریج هدف والای این کمپین را در سراسر ایران فرهنگ سازی خواهند کرد.

اشتری با اشاره به ملی شدن این کمپین افزود: به همت جوانان سراسر کشور و پایبندی به تعهدات این کمپین، دست به دست یکدیگر، زنجیره ای انسانی خواهیم ساخت تا صدایمان را تمام دنیا شنیده و دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار غرق شدن هیچ فردی نباشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان