اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182314835

توسط بیمه رازی انجام شد

بررسی چالش های بازاریابی بیمه در کشور

کد: 1395052182314835

http://goo.gl/Hh5W7G

، تهران , (اخبار رسمی): چالش ها و فرصت های بازاریابی بیمه در ایران در جلسه دوره بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایندگی بیمه رازی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در جلسه دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی که در روزهای دوشنبه هر هفته در محل سالن همایش های ساختمان مرکزی شرکت بیمه رازی از ساعت 16لغایت 18 برگزار می شود علاوه بر تشریح کارکردهای انواع بیمه، به ویژه بیمه های زندگی در اجتماع و چالش های درونی و بیرونی فروش بیمه در ایران از طرف جناب آقای علی اعظم محمد بیگی؛ کار شناس ارشد بیمه و نویسنده و ناشر کتاب های بیمه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ارتقاء دانش و تجربه کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه رازی را از اهداف راهبردی آن شرکت ذکر و اضافه کرد که در جهت تحقق این هدف در طول یک سال گذشته بیش از 90 دوره آموزشی در تهران و سایر استان ها در رشته بیمه های زندگی برگزارشده است و در حدود 20 هزار نفرساعت آموزش به کارکنان و نمایندگان شرکت ارائه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه