اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282445615

در منطقه ارس صورت گرفت

تجهیز واحدهای تولیدی به تکنولوژی مخابراتی

کد: 1395052282445615

http://goo.gl/Ris0vD

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: واحدهای تولیدی صنعتی و تجاری ارس به آخرین تکنولوژی مخابراتی روز دنیا مجهز شدند.

تجهیز واحدهای تولیدی به تکنولوژی مخابراتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در مراسم رونمایی از سیستم خدمات ویژه جی پان و زیرساخت های مخابراتی منطقه آزاد ارس گفت: رویکرد اصلی برنامه های زیربنایی و اقتصادی، توسعه همه جانبه منطقه با توجه ویژه به تکمیل زیرساخت های بخش های مختلف سرمایه گذاری است.
عرب باغی افزود: در این راستا فازهای صنعتی و تجاری به شبکه اینترنت و فیبر نوری متصل شده است و فعالان اقتصادی این منطقه از خدمات ویژه بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات بین المللی در جهت افزایش صادرات و تولید قابل رقابت گفت: سرمایه گذاران این منطقه می توانند با تجهیز مجموعه های تولیدی صنعتی و خدماتی خود به این تکنولوژی رونق اقتصادی را تحقق بخشند.
عرب باغی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زیرساخت پیش زمینه توسعه اقتصادی است ولی مهمتر از آن این است که رونق اقتصادی و سازندگی با حمایت همه مردم و مسئولین از سرمایه گذاران اتفاق می افتد.
وی همچنین در پایان بر تشکیل ngo توسط سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: امروزه تشکیل سازمان های مردم نهاد توسط نهاد ها و صنف های مختلف ضروری است و می بایست سرمایه گذاران نیز این را اجرایی کنند.

گفتنی است نشست تشریح زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی با حضور مدیرعامل و معاونین منطقه آزاد ارس، مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی و سرمایه گذاران به همت معاونت امور زیربنایی و توسعه در آمفی تئاتر حکیم نباتی ارس برگزار شد و در پایان این مراسم از از تکنولوژی جی پان نیز رونمایی شد.
لازم به توضیح است این پروژه با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و شرکت مخابرات آذربایجان شرقی و مجموعا با 120 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار