اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282545809

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی بیان کرد

استقبال ازسرمایه‎گذاری در پایانه‎های نفتی

کد: 1395052282545809

http://goo.gl/B9vLJ5

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از استقبال شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در شرکت پایانه های نفتی ایران خبر داد.

استقبال ازسرمایه‎گذاری در پایانه‎های نفتی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، سید پیروز موسوی با اشاره به استقبال شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در شرکت پایانه های نفتی، اظهار کرد: قراردادهای جدید نفتی سبب توسعه صنعت عظیم نفت کشور خواهد شد. وی تصریح کرد: با اجرایی شدن قراردادهای جدید نفتی، دست شرکت ملی نفت ایران برای انتخاب بهترین های نفت در جهان باز است و مدیران ارشد نفت با تدبیر کامل به شناسایی حوزه های مورد نیاز توسعه می پردازند.

موسوی با بیان این که نفت یکی از مهمترین حوزه های سیاست اقتصاد مقاومتی است، گفت: در شرکت پایانه های نفتی ایران کارگروه های مختلفی تشکیل شده که می توان به موفقیت های این شرکت در پسابرجام اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته