اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383075070

بازدید نایب رئیس مجلس از کهریزک

کد: 1395052383075070

http://goo.gl/g8OPLW

، تهران , (اخبار رسمی): علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از کهریزک بازدید کرد.

بازدید نایب رئیس مجلس از کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به آسایشگاه خیریه کهریزک رفت تا ضمن عیادت از پدران و مادران سالخورده، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس، از وضعیت اداره امور مجموعه آگاهی یابد.وی پس از دیدارازبخشهای مختلف بستری با مدیر آسایشگاه به گفتگو نشست.

در این نشست صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن خیر مقدم به نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، شرح جامع و کامل از نحوه اداره و تأمین معاش خانواده بزرگ کهریزک را به اطلاع وی رساند.صوفی نژاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به هزینه های سنگین حامل های انرژی که باری مضاعف بر دوش گردانندگان این مجموعه بزرگ است، تصریح کرد:

پس از هدفمندی یارانه ها از سال 89 تاکنون، تأمین و پرداخت هزینه های سنگین حامل های انرژی به معضلی بزرگ برای کهریزک مبدل شده که مساعدت وهمراهی مسئولین کشوری را در رفع این معضل می طلبد.

وی با یادآوری اینکه امروز کهریزک با تحت پوشش قرار دادن 1750 مددجوی سالمند، معلول و بیمار مبتلا به ام اس، دولت را در زندگی بخشی به اقشار نیازمند جامعه یاری می رساند، تأکید کرد:برخی تاخیرهای سازمانهای بیمه گر در پرداخت معوقات و تعهدات خود به کهریزک، این مجموعه را درچالشی جدی در تأمین هزینه های جاری همچون حقوق و مزایای کارکنان قرار داده است که این مهم، عزم جدی مسئولین دولتی را می طلبد.

علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خواسته های برحق مسئولین کهریزک گفت:بدون شک انواع نیازهای اعلام شده وبخصوص پیگیری معوقات مطروحه، در جهت تأمین هزینه های جاری است که مستلزم بررسی و تأکید است.وی افزود:معوقات و مطالبات تا زمانیکه به پرداخت منجر نشود، قابل برنامه ریزی نبوده ونمی توان از آن به عنوان یک منبع مالی یاد کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به دیدار خود از بخشهای مختلف محل زندگی سالمندان و معلولین نیز اشاره وتصریح کرد:آنچه امروز در اینجا دیدیم نوعی تفکیک صحیح بود. سالمندان هریک به تناسب وضعیت در محلی خاص اقامت داشتند، دقت نظر شما در ایجاد فضای سبز و آبنماهای مناسب برای آنان کاملاً مشهود است، حتی در طراحی و ساخت محل اقامت سالخوردگان و معلولین نیز دقت فراوان شده است که این هم امری شایسته و مورد احترام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]