اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219485070

اندیشه نیکوکاری ، در سنین جوانی

کد: 13951025219485070

https://goo.gl/ToL4cK

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از جوانان مهربان شهر، با تهیه وسایل مورد نیاز توانبخشی برای معلولین کم توان مجموعه ، به جمع پر مهر نیکوکاران آسایشگاه خیریه کهریزک پیوستند.

اندیشه نیکوکاری ، در سنین جوانی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛این یاران مهربان کهریزک که در ابتدای راه زندگی قرار دارند، با این اقدام شایسته ، کمک کردند تا تعدادی از معلولین عزیز مجموعه از این پس با آسودگی بیشتری در فعالیت های روزانه خود به حرکت در آیند.

ندا پور موسوی از جمع پر مهر خیرین جوان مجموعه در حاشیه این اقدام نیک به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:ایده جالبی را که امروز به نتیجه رساندیم ، حاصل فکردوستانه ما بود تا از این راه تعدادی از دوستان خوب ما در کهریزک بتوانند راحت تر از قبل زندگی کنند.

 پورموسوی سنین جوانی را بهترین زمان برای اینگونه کارها نامید و تأکید کرد:مصمم هستیم از این به بعد هم با اولویت کهریزک و در حد توان خود ، حرکتی انجام دهیم که هم سازنده باشد و هم مورد قبول آنانی که نیازمند دریافت کمک هستند.

 این جوان مهربان شهر به نمایندگی از سایر دوستان خود،بیستم هر ماه را موعد حضورشان در کهریزک عنوان و یاد آور شد که از این پس برای تجدید دیدار با سالمندان و معلولین برنامه ریزی مستمر خواهند داشت تا بدینوسیله دوستی خود را با این مجموعه همیشگی کنند.

 روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با خوشامدگویی به این جوانان صمیمی شهرمان که به جمع خیرین و نیک اندیشان مجموعه پیوسته اند.امروز و فردا و آینده ای درخشان را برای یکایک آنان آرزومند است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی