اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961027276915070

خاطره گویی سالمندان در موزه یادمان یاران

کد: 13961027276915070

https://goo.gl/vYbZ9e

، تهران , (اخبار رسمی): به یاد گذشته‌های نه چندان دور و با دریایی از خاطرات جوانی، جمعی از سالمندان بلوک بنفشه در محل گنجینه یادمان یاران گردهم آمدند تا با مددکاران و پرستاران خود به گفت و شنود بپردازند.

خاطره گویی سالمندان در موزه یادمان یاران
خاطره گویی سالمندان در موزه یادمان یاران

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ موزه‌ی یادمان یاران، گنجینه گرانبهائی از اشیاء فرهنگی، هنری و منسوجات قدیمی است که توسط خیرین و نیک اندیشان بادست دل و رضایت قلبی به این مجموعه اهداء شده است تا یادگاری همیشگی در قلب کهریزک باشد.

دیدار از این گنجینه گرانبهای هنری، خاطرات جوانان دیروز را که هم اکنون سپید مویان جامعه هستند، تداعی می‌کند و اندیشه گذر پر سرعت زمان را در دل یکایک آنان متبلور می‌سازد.

در همین راستا و با اندیشه پویائی خاطرات گذشته، جمعی از سالمندان بلوک بنفشه در این مکان هنری حاضر شدند تا به پرستاران و مددکاران خود یاد آوری نمایند که هر یک از اشیاء فوق و چگونگی استفاده از آن را در سنین جوانی یا دیده‌اند و یا از آن بهره‌مند بوده‌اند.

ذکر انواع خاطرات جوانی ، شادی‌ها و غم‌های گذشته و لزوم توجه جوانان به آینده‌نگری که سنین سالمندی را چگونه و در چه شرایطی تجربه نمایند، از دیگر صحبت های شیرین پدربزرگ‌های کهریزکی در محل گنجینه یادمان یاران شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه