اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221575070

بازدیدجمعی از خیرین از مدجویان کهریزک

کد: 13951027221575070

https://goo.gl/1qvytN

، تهران , (اخبار رسمی): به همت دفتر مشارکتهای مردمی شهید رجایی خیریه کهریزک ،جمعی از خیرین و دوستداران کهریزک از نزدیک با زندگی مددجویان مجموعه آشنا شدند.

بازدیدجمعی از خیرین از مدجویان کهریزک

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،جمعی از خوبان و یاران مجموعه که انواع کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را تحویل دفتر مشارکتهای مردمی شهید رجایی می دهند، به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا از نزدیک با نحوه خدمت رسانی به ساکنین این خانه بزرگ بیشتر آشنا شوند.

این بزرگواران با حضور در بخشهای محل زندگی پدران ، مادران و معلولین کهریزکی ، علاوه بر دلجویی از آنان ، نظاره گر خدماتی بودند که بصورت روزانه در همه قسمتها در حال انجام است .مریم دبیری یکی از خیرین ارجمندی در این باره گفت:درس عبرت از روزگار ، اولین چیزی است که آدم وقتی قدم  به کهریزک می گذارد ، در ذهن و ضمیر خود با تمام وجود به آن می اندشید.

 دبیری ،کمکهای مالی را کمترین توجه هر توانمندی به این خانه دانست و تصریح کرد: اینکه ما هرازچند گاهی با کمک مالی بخواهیم وظیفه خود را در قبال افراد ضعیف جامعه انجام دهیم ، کافی نیست . باید یاد بگیریم از این پس و درهر فرصت ممکن با حضور در این جمع بزرگ ، دلتنگی های پدران و مادران را به حداقل برسانیم . به درد دلهایشان گوش کنیم و کمک حالشان باشیم تا غم دنیا و بی وفایی ها را کمتر بخورند.

او با دعوت از همه کسانی که بدنبال یافتن  راهی برای رضایتمندی خود و خداوند بزرگ هستند ، تأکید کرد : وظیفه داریم به  فرزندانمان اینگونه راهها را نشان دهیم و از آنان بخواهیم همراه بزرگترهای خود کمک حال نیازمندان باشند ، وظیفه داریم به کسانیکه هنوز اقدامی برای کمک به همنوعان خود نکرده اند ، یاد آوری کنیم که تا دیر نشده عجله کنند ، چرا که گذر عمر سرعتی باور نکردنی دارد . و بالاخره آنکه یادمان باشد پیری و گرفتاری برای همه هست ، شاید روزی یکی از ما مسیرمان به چنین مکان هایی بیافتد و ناچار شویم زندگی را در چنین جایی دنبال کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی