اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961006273515070

جشن میلاد عیسی مسیح (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک

کد: 13961006273515070

https://goo.gl/WbUkpR

، تهران , (اخبار رسمی): جشن میلاد پیامبر عطوفت و مهربانی، عیسی مسیح (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

جشن میلاد عیسی مسیح (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک
جشن میلاد عیسی مسیح (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک

 به گزارش روابط‌ عمومی موسسه خیریه کهریزک‌؛ به رسم نیک هر ساله و به همت کلیسای جماعت ربانی‌، جشن میلاد پیامبر عطوفت و مهربانی‌، حضرت مسیح (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

در این جشن زیبا و معنوی‌، علاوه بر مددجویان مسیحی ساکن در کهریزک‌، عزیزانی نیز از مرکز نگهداری سرای احسان و بیمارستان روانپزشکی رازی میهمان این خانه بزرگ بودند تا در جمع هم نوعان  و هم‌کیشان خود‌، میلاد مسیح (ع) را در آستانه سال نو میلادی جشن بگیرند.

 اعضاء محترم هیئت مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک‌، میهمانانی از بهزیستی شهرستان ری، مدیران و مسئولین و کارکنان خدوم این مرکز خیریه‌، همراه و هم‌نوا با عزیزان مسیحی، به استقبال از آئین‌های مذهبی ویژه این روز فرخنده رفتند.

 کشیش آندره عیسی قلیان از کلیسای جماعت ربانی با تبریک میلاد  عیسی مسیح (ع) به همه هموطنان به‌ویژه مددجویان مسیحی حاضر در این مراسم، دعای خیر و سلامتی برای همه این عزیزان داشت.

 وی با دعوت از همگان بر پیام "محبت به دیگران" تصریح کرد : احساس آرامش و رضایت مندی، در خدمت به یکدیگر است. با خدمت و محبت به دیگران است که به یک رضایت درونی می رسیم، روح و جان شاد می‌یابیم و این بزرگترین پاداش جلب رضایت یکدیگر است.

وی افزود: از محبت و مهربانی که به دیگران داشته باشیم، می توانیم حضور و معجزه خدا را در لحظه لحظه زندگی خود احساس کنیم که این جای شکرگزاری دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه