اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219495070

تور دوچرخه سواران "هم چرخ " به کهریزک رسید

کد: 13951025219495070

https://goo.gl/6qZzo8

، تهران , (اخبار رسمی): در یک حرکت ورزشی و با حضور جمعی از علاقمندان ورزش پر نشاط دوچرخه سواری ، آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان جوانان ورزشکارموسوم به "هم چرخ "شد .

تور دوچرخه سواران "هم چرخ " به کهریزک رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛این جوانان پر شور که مسیر میدان جمهوری – کهریزک و بالعکس را رکاب زدند،ساعاتی را میهمان سالمندان و معلولین این مجموعه بودند و در فضایی شاد به عیادت از آنان پرداختند.

این مهربانان همچنین با مساعدت های خود همانند همه خیرین و نیک اندیشان، در تأمین هزینه های زندگی خانواده بزرگ کهریزک سهیم شدند. محمد پورنبی هماهنگ کننده و عضو رکابزنان "هم چرخ " در حاشیه این حضور سبز و عاطفی به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:ما برنامه های مختلف ، گل گشت و رکابزنی در مسیرهای گوناگون را در دستور کار تیمی خود داریم، اما این اولین بار بود که تور داخل شهری و آنهم مسیر کهریزک را انتخاب کردیم .

وی دادامه داد: تنها یک کلام می توانم از قول خود و دوستانم بگویم و آن افسوس است که چرا تا بحال به فکرمان خطور نکرده بود که در گوشه ای از این شهر بزرگ ، کسانی هستند که ما می توانیم خوشحال شان کنیم و حتما هم آنها از دیدن ما خوشحال خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی