اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010274065070

شهردار کهریزک مطرح کرد :

آسایشگاه خیریه کهریزک، نماد برتر شهر ما

کد: 13961010274065070

https://goo.gl/p6C63b

، تهران , (اخبار رسمی): در دیدار شهردار و اعضاء شواری اسلامی شهر کهریزک از آسایشگاه خیریه کهریزک، بر ضرورت رفع هر گونه دغدغه اجرایی و تسهیل در زندگی بخشی به معلولین و سالمندان تأکید شد.

آسایشگاه خیریه کهریزک ، نماد برتر شهر ما
آسایشگاه خیریه کهریزک، نماد برتر شهر ما

به گزارش روابط عمومی‌ موسسه خیریه کهریزک؛ مهندس اسماعیل نعمت زاده شهردار جدید کهریزک و اعضاء شورای اسلامی‌ این شهر با حضور در جمع سالمندان و معلولان این خانه بزرگ، از نزدیک با فعالیت‌های عمده در توانبخشی، نگهداری و درمان 1750 مددجوی تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک آشنا شدند.

میهمانان مجموعه، سپس در نشستی با محمدرضا صوفی نژاد، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به بررسی نیازها و دغدغه‌های اجرایی این مرکز پرداختند.

مهندس نعمت زاده شهردار کهریزک با تمجید از فعالیت‌های چشمگیر آسایشگاه در سرویس دهی به جمع زیادی از نیازمندان جامعه، این مجموعه خیریه و بزرگ را نماد برتر شهر کهریزک دانست که توانسته است بسیاری از معضلات موجود در شهر را با چهره زیبا و معروف خویش، تلطیف کند.

وی با توصیف آسایشگاه به شهری کوچک در دل شهر کهریزک، خاطر نشان کرد: توجه ویژه به معیارهای انسانی و ساماندهی بزرگ در ارائه‌ی انواع خدمات به سالمندان و معلولان، نیاز به عزمی‌ راسخ و توانایی‌های گسترده‌ای دارد که همگی یکجا و در یک نام خلاصه شده است.

شهردار کهریزک تأکید کرد: به عنوان یک وظیفه ملی و شرح سازمانی، خود و همکارانم را موظف و مقید می‌دانیم در کمک به بهبود وضعیت و رفع دغدغه‌هایی که در توانمان باشد، از هیچ کوششی فرو گذار نکنیم.

مهندس علیرضا عباسی، رئیس شورای اسلامی‌ شهر کهریزک نیز با تأکید بر آمادگی کامل آن شورا برای همکاری با آسایشگاه خیریه کهریزک، تصریح کرد: برای همه اعضاء شورای شهر و شهردار کهریزک ثابت شده است که این مرکز بخش جدایی ناپذیر شهر کهریزک است. سازمانی که با موفقیت در عملکرد خود، نگاه‌های زیادی را در ایران و جهان به این شهر معطوف کرده است، این باعث افتخار همه ما و شهروندان کهریزک بوده و هست.

 مهندس فروغی، دیگر عضو شورا با تشکر از مسئولان آسایشگاه در سرویس دهی انواع خدمات درمانگاهی و توانبخشی به شهروندان کهریزک، اظهار امیدواری کرد، با تمهیدات مختلف شاهد رفع نگرانی‌های مسئولان آسایشگاه خیریه کهریزک در امور اداری و اجرایی خود باشند.

در ابتدای این دیدار، محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با شرحی جامع از خدمات در حال انجام، خدمت به سالمندانی که روزی محور و آبروی خانه خود بوده‌اند و امروز به هر دلیل ناتوان گشته و ساکن این خانه بزرگ شده‌اند را وظیفه‌ای حساس و سنگین برای یکایک کارکنان این مرکز بر شمرد.

وی ایجاد انگیزه و حس مفید بودن در میان سالمندان و معلولان را از وظایف اصلی دست اندرکاران کهریزک دانست و گفت: آسایشگاه کهریزک توانسته است، شرایط زندگی و خدمات به جامعه هدف خود را به گونه‌ای تنظیم کند تا متوسط عمر سالمندان از بدو پذیرش تا پایان عمر به 4500 روز برسد.

 مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: هرگز به این اندیشه که کهریزک ایستگاهی قبل از بهشت زهرا بوده تعلقی نداریم؛ بلکه باور داریم در هر نوع برنامه ریزی و خدمت، ملاک اصلی ما افزودن امید به زندگی برای همه عزیزان ساکن در این خانه بزرگ و پر امید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه