اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961027276925070

اعضاء شورای کتاب کودک در کهریزک حضور یافتند

کد: 13961027276925070

https://goo.gl/fUp8C7

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر شورای کتاب‌ کودک کشور، فعالیت‌های گسترده فرهنگی به نفع مددجویان تحت پوشش کهریزک را نقطه عطف انواع خدمات انسانی در این مرکز دانست که می‌تواند در رشد و بالندگی همگان، نقشی تعیین‌کننده‌ داشته باشد.

اعضاء شورای کتاب کودک در کهریزک
اعضاء شورای کتاب کودک در کهریزک حضور یافتند

به گزارش روابط‌عمومی‌موسسه خیریه کهریزک؛ این‌بار میهمانان ویژه کهریزک، اعضاء شورای کتاب کودک و از حامیان کتابخانه‌های کشور بودند که  با حضور در جمع سالمندان و معلولین مجموعه، ساعات زیبایی را در کنار هم گذراندند.

این فرهیختگان که هر یک به‌ نوبه خود در امور فرهنگی و هنری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، به جای جای این خانه بزرگ رفتند و از نزدیک با نحوه سرویس‌دهی به خانواده1750نفری آسایشگاه آشنا شدند .دکتر عمرانی و بانو طیبه اسکندری از جمله این فرهیختگان هستند که از روزهای نخستین تأسیس کتابخانه نوین کهریزک در چیدمان تخصصی به روش کتابداری، کمک‌های شایانی را به امور فرهنگی داشتند، در این روز به میهمانی این خانه بزرگ آمدند.

میهمانان ویژه کهریزک پس از آشنایی کامل با فعالیت‌‌های فرهنگی کهریزک، در نشستی مشترک با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه و تنی چنداز مدیران این مرکز، به تبادل نظر پرداختند تا نقطه نظرات فرهنگی خویش را به اشتراک بگذارند.

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در ابتدای این دیدار با قدردانی از حضور اعضاء و رابطین شورای کتاب کودک کشور، حضور این عزیزان در کهریزک را قوت قلبی برای همه مددجویان و کارکنان به‌ویژه دست اندرکاران امور فرهنگی دانست که در راه اعتلای فرهنگ و آموزش ساکنین این خانه بزرگ، عزمی‌خدایی دارند.

صوفی‌نژاد همچنین با دعوت از یکایک اعضاء شورای کتاب کودک در حمایت از امور‌فرهنگی این مجموعه، حمایت‌های این عزیزان در راه اعتلای امور فرهنگی کهریزک را موجب خشنودی همگان اعلام کرد.

بانو بقایی سرپرست همیاران فرهنگی کهریزک نیز با ذکر خاطره‌ای از خانم بهادرزاده رئیس فقید هیئت مدیره موسسه خیریه کهریزک و با اشاره به خدمات فرهنگی معلم شایسته ایران، بانو توران میرهادی، افزود: آن عزیز کهریزکی 18 سال پیش تأکید کردند حال که غذای جسم مددجویان در حال تأمین است، به فکر غذای روح آنان باشید تا زندگی راحت تر از این داشته باشند و این چنین شد که با آن اندیشه والا و کمک‌های بی دریغ، جمع کثیری از نیکوکاران شاهد بالندگی و رشد امور فرهنگی و آموزشی در ابعاد گوناگون هستیم.

بقایی خاطر نشان کرد: بیش از 15000 جلد کتاب در عناوین بسیار متنوع در کتابخانه آسایشگاه موجود بوده که مورد استفاده مددجویان و کارکنان مشتاق مطالعه است. همچنین در حال حاضر 80 نفر دانش آموز کهریزکی در مقاطع مختلف تحصیلی زیر نظر 50 نفر معلم داوطلب خدمت در حال فراگیری دروس خود هستند که از میان آنان تنی چند نیز به دانشگاه راه یافته، هم اکنون دانشجویان کهریزک محسوب می‌شوند.

همچنین دکتر نوش‌آفرین انصاری دبیر شورای کتاب کودک کشور در بخشی از سخنان خود، فعالیت های عمده و گسترده فرهنگی در کهریزک را بی نظیر در همه سطوح برای یک مرکز نگهداری دانست که می‌تواند نقشی تأثیر گذار در زندگی یکایک اعضاء این مجموعه داشته باشد.

وی تصریح کرد : خوشحالی ما بیشتر از آن جهت است که می‌بینیم مسئولین کهریزک دغدغه فرهنگ دارند، به امور فرهنگی به عنوان بخش جدایی ناپذیر از زندگی مددجویان می‌اندیشند و در رشد و بالندگی مسائل فرهنگی و هنری، همتی عالی دارند.

دبیر شورای کتاب کودک کشور همچنین به داوطلبانه بودن این اقدامات نیز اشاره و خاطر نشان کرد: خدای خود را شاکریم که ارادتمندان بسیاری به فرهنگ را در جامعه فرهنگی خود داریم و از اینکه داوطلبان امور فرهنگی آسایشگاه، در کنار مسئولین کهریزک دغدغه فرهنگ و تعلیم مددجویان را دارند و همه عوامل عاشقانه و با فرمان قلبی خود در حال خدمت به همنوعان خود هستند، به خود می‌بالیم و مصمم هستیم در این مسیر در کنار شما عاشقان خدمت باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه