اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961010274075070

واحد آموزش آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار کرد:

آزمون پذیرش دوره بهیاری کارکنان پرستاری کهریز

کد: 13961010274075070

https://goo.gl/QBv4yT

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 100 نفر از کارکنان واحد پرستاری با شرکت در آزمون پذیرش دوره بهیاری شانس خود را برای قبولی در این دوره فشرده علمی آزمایش کردند.

 آزمون پذیرش دوره  بهیاری کارکنان پرستاری کهریزک
آزمون پذیرش دوره بهیاری کارکنان پرستاری کهریز

 به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با پایان آزمون ورودی در دوره‌ی جدید آموزش بهیاری، کار تصحیح پاسخنامه‌ها و گزینش نفرات برتر آغاز شد. علیرضا معماری مسئول آموزش و مدرس دوره بهیاری با بیان این مطلب، خاطر نشان کرد : در دوره جدید ، تعداد 105 نفر از کارکنان واحد پرستاری که علاقمند به گذراندن دوره بهیاری هستند، با مطالعه منابع مهارت‌های بالینی پرستاری، خود را آماده پذیرش در این دوره کردند.

وی در ادامه افزود : برگزیدگان نهایی این آموزن که بهترین رتبه‌ها را کسب کرده باشند. در یک دوره فشرده‌ی 6 ماهه و با گذراندن دوره‌های آموزشی تئوری و علمی، موفق به کسب مدرک و اشتغال در بخش بهیاری خواهند شد.

معماری هدف از برگزاری این آزمون را آموزش کادر مورد نیاز بهیاری آسایشگاه دانست و گفت : استفاده از توانمندی نیروهای موجود در بخش‌ها و ارتقاء  خدمات پرستاری  اهداف کمّی این دوره از آموزش خواهد بود، ضمن آنکه  نفرات برگزیده که موفق به کسب امتیاز در دوره شوند، ارتقاء شغل خواهند یافت که در آینده کاری آنان تأثیرات به مراتب مثبت‌تری ایجاد می‌شود .

مسئول آموزش دوره بهیاری آسایشگاه ، آموزش کادر جوان و توانا را یک فرآیند مهم و تأثیرگذار در خدمات واحد پرستاری دانست که نتیجه‌ی نهایی آن، ارتقاء سطح سلامت سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه