اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484540353

تصمیم دارید عملکرد کارکنانخود را بهتر کنید

یک راه ساده برای ارتقای بهره وری

کد: 1395052484540353

http://goo.gl/9clvBo

، تهران , (اخبار رسمی): روندی در جهان فراگیر شده است که دراکثر کشورهای پیشرفته نهادینه شده و درایران نیزرده پایی ازآن دیده میشود. روندی که سازمان های هوشمند به سراغ آن رفته اند و هرروزه مورد اقبال بیشتری قرار میگیرد.

یک راه ساده برای ارتقای بهره وری

درحال حاضر کسب و کارهای بزرگ دنیا درشرایط رقابتی جهانی و بسیار سخت، ناگزیر هستند ازفناوری BPM برای مدیریت سازمان های بزرگ چند هزار نفری استفاده کنند

به گزارش شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر، البته این روند با بسترفناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار پرطرفدار شده وآسان دراختیارقرارمیگیرد. فناوری BPM تحولی درمدیریت کسب و کاربه شمارمیرود که ممکن است جای آن در سازمان شما خالی باشد.

می توانید در گوگل عبارت «آکادمی BPM» را جستجو کنید و فیلم های متنوعی را دراین زمینه ببینید.

مدیریت فرآیندهای کسب و کار یا Business Process Management  که به اختصار BPM خوانده میشود رویکرد جدیدی در مدیریت سازمان مبتنی بر فناوری اطلاعات است که در بسیاری از سازمانهای موفق دنیا به کار گرفته شده است و همکنون به عنوان یک جریان فراگیر، در حال توسعه میباشد.

 شاید زمانی پیش بینی ترافیک و شناسایی مسیرهای بهتراز طریق گوشی همراه، دور از انتظار بود اما همکنون واقعیتی کاملا عادی است. پیشرفت ها در عرصه هوشمندسازی، به سازمانهای تجاری و کسب و کارها نیز راه پیدا کرده ومدیران به فناوری‎هایی مجهز شده اند که به راحتی میتوانند پیش بینی و تصمیم گیری نمایند. شاید هم دور از ذهن نباشد وقتی می بینیم شرکتهای بزرگ جهانی با هزاران کارمند در شرایط رقابتی در عرصه ای به وسعت جهان، میلیاردها دلار سود میکنند. اما پرسش اساسی این است که آیا این شرکتها به فناوری های هوشمند مجهز هستند؟

براساس گزارشی از یک مرکزمطالعات جهانی، بیان شده است که بیش از نیمی از شرکت های موفق دنیا به فناوری BPM مجهز هستند. فناوری BPM ترکیبی از فنون مدیریت و فناوری اطلاعات است که همه فعالیت ها را در سازمان شفاف می نماید و مغز متفکر سازمان میشود. BPM مجهز به  یک پردازشگر هوشمند مرکزی است که می تواند در هرلحظه به این گونه از سوالها، پاسخ دهد. چه کسی، در چه زمانی در حال انجام چه کاری است؟ آیا کارها به موقع در حال انجام هستند؟ چه کارهایی در حال عقب افتادن است؟ چه خساراتی ممکن است رخ دهد؟ و...

جالب است که بدانید در حال حاضر کسب و کارهای بزرگ دنیا در شرایط رقابتی جهانی و بسیار سخت، ناگزیر هستند از چنین فناوری هایی برای مدیریت سازمان های بزرگ چند هزار نفری استفاده نمایند. بروز این فناوری بی شک مدیون توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است؛ به این دلیل است که گاهی فناوری BPM را  BPMS یعنی سامانه های مدیریت فرآیندهای کسب و کار می نامند.

چند سال پیش این فناوری با سرمایه گذاری شرکت فراگستر در ایران جا باز کرد و همکنون منابع فارسی زیادی از جمله کتابهای فارسی نیز دراین زمینه وجود دارد. برای آشنایی با این فناوری میتوانید در گوگل واژه BPMS را جستجو نمایید. اگر در نظر دارید به صورت تخصصی با این فناوری آشنا شوید منابع زیادی در اینترنت در اختیار شماست، میتوانید در گوگل «آکادمی BPM» را جستجو کنید و طیف وسیعی از اطلاعات و فیلم های آموزشی را در اختیار داشته باشید. البته شبکه های اجتماعی فارسی زبانی برای این فناوری ایجاد شده است که نمونه ای از آن را میتوانید اینجا ببینید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش