اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585435797

شهریورماه برکزار می شود

نخستین یادواره 1200 شهید یگان ویژه ناجا

کد: 1395052585435797

http://goo.gl/vchnOP

، تهران , (اخبار رسمی): یگان ویژه نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلام تلاش می کند.

نخستین یادواره 1200 شهید یگان ویژه ناجا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار حبیب الله جان نثاری جانشین فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی،گفت: هم اکنون نیروهای یگان ویژه در سطوح و لایه های مختلف عملیاتی به امکانات و تجهیزات نظامی نوین مجهز شده اند.

وی افزود: یگان ویژه با توجه به رویکرد حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلامی، توانمندتر از گذشته ماموریت های مختلفی را در کشور انجام می دهد.

سردار جان نثاری با اشاره به اینکه امروز یگان ویژه پرچم دار راه و آرمان شهداست"، گفت: قطعاً این راه را که در امتداد راه شهدای لشکر روح الله است، ادامه خواهیم داد.

وی افزود: آنچه که به عنوان امنیت در کشور مطرح است مرهون خون شهداست و همانگونه که شهدا تاپای جان ایستادگی کردند ما نیز باید در این راه با استقامت و پایداری در برابر هجمه های دشمنان بایستیم.

جانشین فرمانده یگان ویژه ناجا از برگزاری نخستین یادواره یکهزار و 200 شهید یگان ویژه ناجا در 18 شهریور امسال در تهران خبرداد و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه ناجا به صورت منطقه ای از مردادماه آغاز و تا پایان شهریور در 10منطقه کشور  با مرکزیت استان های کرمان، تهران، مازندران، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، تبریز و کرج برگزار می شود.

سردار جان نثاری گفت : یگان ویژه ناجا متشکل از نیروهایی است که در زمان جنگ تحمیلی در لشکر 28 روح الله جانفشانی می کردند و پس از جنگ در سال 1370 با ادغام کمیته انقلاب اسلامی ، ژاندارمری و شهربانی به یگان ویژه نیروی انتظامی تغییر نام یافت . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش