اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585985809

مدیرعامل شرکت خبرداد

افزایش ظرفیت نمک‎زدایی در نفت و گاز مارون

کد: 1395052585985809

http://goo.gl/97fc5D

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: ظرفیت نمک‎زدایی در این شرکت با بهره برداری از دو واحد نمکزدایی کوپال و مارون بنگستان3، افزایش می یابد.

افزایش ظرفیت نمک‎زدایی در نفت و گاز مارون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، جهانگیر پورهنگ در تشریح ساخت واحدهای نمک‎زدایی جدید به دو طرح مهم نمک‎زدایی کوپال با ظرفیت 95 هزار بشکه در روز و نمک‎زدایی مارون بنگستان 3 با ظرفیت 55 هزار بشکه در روز اشاره کرد.

وی گفت: طرح های نمک‎زدایی کوپال و مارون بنگستان3، ظرفیت فرآورش نفت نمکی شرکت بهره بردای نفت و گاز مارون را در مجموع روزانه 150 هزار بشکه افزایش خواهند داد و این شرکت با بهره برداری از این دو واحد، در زمینه فرآورش نفت نمکی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

پورهنگ، ساخت پل روگذر خطوط لوله رودخانه جراحی را از دیگر پروژه های این شرکت اعلام کرد و یادآور شد: از دو سال پیش، پروژه ای برای احداث پل جدید تعریف شده که به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود و هم اکنون از جمله پروژه های اولویت دار به شمار می رود که در حال تامین اعتبار است.

به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‎خیز جنوب، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، راهبری عملیات تولید، فرآورش و انتقال نفت و گاز و همچنین نگهداری، تعمیرات و بهینه سازی تاسیسات و خطوط مربوطه را به عهده دارد. این شرکت با تولید حدود 600 هزار بشکه نفت در روز فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1379 آغاز کرد. این شرکت در فروردین 83 ابتدا برای بخشی از تاسیسات و سپس در مرداد 85 برای تمام شرکت موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد. منطقه جغرافیایی شرکت مارون از شمال به هفتگل و نفت سفید، از شرق و جنوب شرقی به رودخانه جراحی و از غرب و جنوب غربی به 30 کیلومتری اهواز محدود بوده و با وسعت بیش از 1400 کیلومتر مربع در برگیرنده میدان های مارون، کوپال و شادگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته