اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052686795797

سردار اشتری :

کشوراز امنیت مطلوب برخوردار است

کد: 1395052686795797

http://goo.gl/qPIUMs

، تهران , (اخبار رسمی): فرمانده نیروی انتظامی امنیت ایران را امنیت شایسته و مطلوب یک کشور اسلامی برخوردار است

کشوراز امنیت مطلوب برخوردار است

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار حسین اشتری ،فرمانده نیروی انتظامی،توفیقات نیروی انتظامی از سال گذشته تاکنون را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آنچه مایه سربلندی و افتخار ما است، چیزی جز لطف و عنایت آقا امام رضا (ع) به خادمان خود در نیروی انتظامی و تلاش این مجموعه برای برقراری امنیت و آرامش جامعه نبوده است.

سردار اشتری از سال 94 به عنوان سال پرکاری برای ناجا نام برد و با اشاره به توفیقات بدست آمده، گفت: یکی از بهترین توفیقات، شرفیابی تمامی فرماندهان به محضر مقام معظم رهبری در نوزدهم اردیبهشت ماه بود.

فرمانده ناجا به ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد پلیس در سال 94 اشاره کرد و گفت: معظم له، حتی با ذکر اسم، رضایت خود را در خصوص مناسبت هایی نظیر انتخابات، مراسم دهه فجر، تعطیلات نوروز و اقداماتی که ناجا انجام داده بود، اعلام کردند؛ این احساس رضایت ولی امر مسلمانان جهان و فرماندهی معظم کل قوا ، بالا ترین هدیه برای فرماندهان، مدیران و کلیه کارکنان نیروی انتظامی هست.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: از این بابت خدا را شاکریم و امیدواریم که رضایت فرماندهی معزز و معظم کل قوا را همیشه داشته باشیم؛ این رضایتمندی، بالاترین مدال افتخار برای کارکنان خدوم ناجا به شمار می آید.

این مقام عالی انتظامی کشور به مصداق معظم له مبنی بر "مجاهد فی سبیل الله" برای کارکنان ناجا اشاره کرد و گفت: مجاهدان فی سبیل الله تعبیر بزرگی است، امیدواریم به برکت آقا علی بن موسی الرضا (ع) این راه را بتوانیم با قدرت، سربلندی و با هوشمندی بیشتر ادامه بدهیم که حتما رضای خدا در آن خواهد بود.

وی گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز در کشور در سایه لطف الهی، عنایت خاصه آقا امام زمان (عج)، هدایت های مقام معظم رهبری، ایثارگری ایثارگران، شهامت همکاران عزیز و پایمردی مردم عزیزمان بوده است.

فرمانده ناجا ادامه داد: البته انسجامی که بحمدالله در مجموعه نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی هست در پایداری این امنیت نقش بسزایی دارد.

سردار اشتری به ناامنی اقصی نقاط جهان و منطقه خصوصاً کشورهای پیرامونی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از امنیت شایسته و مطلوب یک کشور اسلامی برخوردار است؛ نیروی انتظامی نقش مهم و منحصر به فردی در ایجاد و تامین این امنیت برعهده دارد و بایستی بیشتر از گذشته برای این رسالت خطیر و مسئولیت سنگین خود تلاش کند.

فرمانده ناجا در پایان به ضرورت توجه به خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده های فرماندهان، مسئولان و کلیه کارکنان نیروی انتظامی پشتوانه و تکیه گاه محکمی برای پشتیبانی و نیل موفقیت در وظایف و رسالت پلیس به شمار می آیند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون