اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687535412

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تاکید کرد

تصرف بازارجهانی در گرو رونق بازارچه های مرزی

کد: 1395052687535412

http://goo.gl/F6KMXi

، تهران , (اخبار رسمی): ایمانی گفت: به منظور حضور و تصرف بازارهای جهانی، باید بازارچه های مرزی و منطقه ای رونق پیدا کنند.

بازارچه مرزی پرویز خان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، مدیر عامل این بانک، در سفر به استان کرمانشاه از بازارچه مرزی پرویز خان بازدید و با رئیس گمرک این بازارچه دیدار کرد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک - در بازدید از این بازارچه مرزی، با اشاره به اهمیت صادرات غیر نفتی و نقش آن در توسعه اقتصاد ملی، گفت: همه باید تلاش کنیم تا با اتکاء به ظرفیت های داخلی و حمایت از صادرکنندگان از وابستگی کشور به اقتصاد تک محصولی بکاهیم.

ایمانی با تاکید بر رفع موانع و مشکلات پیش روی صادرکنندگان، تصریح کرد: تسهیل شرایط صادرات کالاهای غیر نفتی، موجب افزایش تولید داخلی و به تبع آن تقویت کار و سرمایه ایرانی می شود چرا که اگر تولید کنندگان علاوه بر تامین کالاهای مورد نیاز بازار داخلی به دنبال تصرف بازارهای جهانی باشند ناگزیرند تا افزایش تولید داشته باشند و از نیروی کار بیشتری استفاده کنند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد افزایش صادرات را موجب افزایش ثروت ملی، ارتقاء سطح رفاه مردم و کاهش معضل بیکاری دانست و تصریح کرد: می توان با تکیه بر ظرفیت های تولید داخلی و فتح بازارهای منطقه ای و بین المللی، گامی بزرگ در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]