اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687625809

به همت امور بانوان شرکت ملی نفت ایران

برگزاری کارگاه‌آموزشی سلامت‌روانی‌زنان شاغل

کد: 1395052687625809

http://goo.gl/MZCrrq

، تهران , (اخبار رسمی): به همت امور بانوان شرکت ملی نفت ایران، کارگاه آموزشی سلامت روانی زنان شاغل برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌آموزشی سلامت‌روانی‌زنان شاغل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، دوره آموزشی سلامت روانی زنان شاغل شرکت ملی نفت با حضور مشاور مدیرعامل در امور بانوان و جمعی از بانوان همکار صبح امروز (26 مردادماه) در ساختمان قدیم شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد.

نوشین نجار با تاکید بر اهمیت برگزاری این دست از دوره های آموزشی در سطح شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه گفت: برنامه ریزی برای برگزاری گارگاه های آموزشی از سال گذشته صورت گرفته و اجرایی شده است، به طوری که سال گذشته 30 کارگاه آموزشی در سطح شرکت نفت برگزار شد.

وی افزود: مشاورین ما از ابتدای سال تاکنون 10 کارگاه آموزشی در سطح شرکت های تابعه نظیر مدیریت اکتشاف، شرکت ملی حفاری، شرکت پایانه های نفتی در خارگ برگزار کرده اند.

مشاور مدیرعامل در امور بانوان با بیان این که برگزاری این کارگاه ها بر اساس خروجی کارگروه مربوطه ادامه خواهد داشت افزود: بر اساس موضوعات تعیین شده در سرفصل ها از جمله توسعه و جنسیت، توان افزایی زنان، سلامت روان زنان، تحکیم بنیان خانواده، و مبانی حقوقی زن در خانواده و اجتماع برگزاری کارگاه ها ادامه می یابد.

نجار با تاکید بر این که هدف از برگزاری این کارگاه ها توان افزایی و آگاه سازی بانوان شاغل شرکت ملی نفت است، گفت: مدعوین منحصرا از همکاران نفتی هستند که در میان آن ها مشاورین شرکت های تابعه و نماینده های امور بانوان در مدیریت های مختلف نیز حضور دارند.

وی در خصوص برنامه های آتی امور بانوان شرکت ملی نفت ایران گفت: جدول زمانبندی 6 ماهه برای برگزاری کارگاه ها تعریف شده است که پس از ابلاغ به مشاورین در شرکت های تابعه مسیر حرکت را برایشان شفاف می کند که بر اساس کارگاه های پیش بینی شده، برنامه ریزی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش