اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687635809

با اجرای 35 طرح جدید محقق می شود

افزایش1.1 میلیون بشکه ای ظرفیت نمکزدایی

کد: 1395052687635809

http://goo.gl/TfyrFk

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از افزایش ظرفیت نمکزدایی این شرکت به میزان یک میلیون و 100 هزار بشکه خبر داد.

افزایش1.1 میلیون بشکه ای ظرفیت نمکزدایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، سید عبدالله موسوی با بیان این خبر، گفت: ظرفیت فعلی نمکزدایی این شرکت حدود یک میلیون و 900 هزار بشکه در روز است که با تکمیل 35 طرح نمکزدایی به ارزش 14 هزار میلیارد ریال به بیش از 3 میلیون بشکه در روز افزایش می یابد.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به این که طی سال های گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، اجرای طرح های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تداوم داشته است، افزود: از جمله این طرح ها می توان به تجهیز واحد نمکزدایی رگ سفید 2، احداث واحد بهره برداری و نمکزدایی مسجدسلیمان، احداث و توسعه واحد نمکزدایی لب سفید، خرید و نصب پیش گرمکن های واحدهای نمکزدایی 1 تا 4 اهواز، جمع آوری و افزایش توان تزریق گاز در میدان های کرنج و پارسی اشاره کرد.

موسوی تاکید کرد: در این مقطع، جمع آوری و تزریق گازهای همراه نرگسی، احداث چندراهه جدید گناوه، احداث خط لوله 26 اینچ انتقال نفت از اهواز به پالایشگاه آبادان و واحد بهره‌برداری و نمکزدایی میدان منصوری راه اندازی و تعداد دیگری پروژه ها از جمله نمکزدایی 220 هزار بشکه‌ای اهواز متمرکز و نمکزدایی های بی‌بی حکیمه، گچساران 3، رگ سفید 1 و هفتکل نیز در برنامه راه‌اندازی امسال قرار دارند.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هم اکنون با بیش از 45 میدان هیدروکربوری بزرگ و کوچک در گستره ای افزون بر 400 هزار کیلومتر مربع از استان بوشهر تا شمال خوزستان، بیش از 80 درصد نفت خام و 16 درصد گاز کشور را تولید می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته