اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788385797

سردار اشتری برای نمایندگان مجلس شرح داد

ملزمات اجرای طرح امنیت اجتماعی

کد: 1395052788385797

http://goo.gl/StJbWe

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده ناجا خواستار اقدامات بیشتر در حوزه اعتیاد و متعادان متجاهر در جامعه شدند.

ملزمات اجرای طرح امنیت اجتماعی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه سرداران "رضائیان" رئیس پلیس امنیت عمومی، "اشراق" معاون طرح و برنامه و "منتظرالمهدی" معاون اجتماعی ناجا در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

طرح های امنیت اجتماعی ومشارکت همه 

سردار اشتری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی، اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه در صدر اقدامات این نیرو است.

وی تصریح کرد: انجام طرح های امنیت اجتماعی مستلزم مشارکت فعال همه دستگاه ها و آحاد جامعه است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: ایجاد بسترهای لازم در نیروی انتظامی به منظور انجام ماموریت های فرهنگی در راستای ماموریت های محوله است.

همچنین خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تشکر از خدمات پلیس در حوزه های مختلف، خواستار همکاری تمامی سازمان ها با پلیس به جهت انجام ماموریت های مهم از جمله ایجاد امنیت در کشور شد.

 نمایندگان مجلس و اعضای کمسیون دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را اعلام و ضمن ابراز نگرانی از وضعیت اعتیاد و معتادان متجاهر در جامعه خواستار اقدامات بیشتر در این حوزه از نیروی انتظامی شدند واذعان داشتند به جهت کم کارکردی دستگاه های دیگر پلیس ناگزیز به تلاش بیشتری است.

نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون همچنین از تلاش های بی وقفه پلیس به جهت امنیت کشور قدردانی کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولان نظام به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون