اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789195809

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد

اجرایی شدن114برنامه وارتقاء HSE پارس

کد: 1395052789195809

https://goo.gl/cS735q

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته درسطح وزارت و شرکت ملی نفت فعالیت های HSE در پایتخت انرژی کشور یکپارچه می شود که در این زمینه تاکنون 114 برنامه تدوین شده است.

اجرایی شدن114برنامه وارتقاء HSE پارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مهدی یوسفی در نشست مدیران عامل و روسای HSE شرکت های مستقر در منطقه با اشاره به ابلاغیه وزیر نفت، با اشاره به شروع به کار کارگروه های تخصصی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جهت اجرای دقیق ابلاغیه وزیر نفت تصریح کرد: در حوزه HSE منطقه و در راستای ساماندهی و یکپارچه سازی فعالیت ها تاکنون قریب به 114 برنامه تدوین و یا برای اجرا برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: این برنامه ها در حوزه های محیط زیست، ‌ایمنی، بهداشت، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برنامه ریزی شده و با اجرایی شدن آنها گام های مهمی در ارتقاء فعالیت های حوزه HSE پایتخت انرژی کشور برداشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت، تدوین طرح جامع مدیریت بحران، ‌ایجاد زیرسیستم مدیریت بحران، تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل ، ساخت و تجهیز اتوبوس های فرماندهی و اورژانس، اجرای مانورهای مشترک و فراگیر در کنار برنامه ریزی جهت ارتقاء کیفیت زندگی کارگران پیمانکار، ساماندهی انبار گوگرد و کاهس حوادث مرتبط با آن ، برنامه ریزی جهت کاهش آلودگی های صوتی و زیست محیطی و همچنین ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری حوزه های ایمنی از جمله آتش نشانی از مهمترین برنامه های در حال اجرا از سوی سازمان منطقه ویژه پارس در سطح منطقه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته