اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990895641

عضو هیات مدیره در جلسه شورای اداری پست آذربایجان غربی:

رمز موفقیت پست اصل مشتری مداری است

کد: 1395052990895641

http://goo.gl/RPdgoF

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات مدیره شرکت پست در جلسه شورای اداری پست آذرباجان غربی بر اهمیت کرامت مشتریان و توجه به اصل مشتری مداری تاکید کرد.

رمز موفقیت پست اصل مشتری مداری است

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، جلسه شورای اداری پست استان آذربایجان غربی  با حضور نعمتی عضو هیات مدیره شرکت پست و معین پست آذربایجان غربی، فرخی مدیرکل و کارشناسان ستادی و روسای پست شهرستان های تابعه در سالن جلسات پست استان برگزار شد.

 نعمتی در این جلسه اصل مشتری مداری را هدف و غایت همه اقدامات کارکنان پست عنوان کرد و خواستار تلاش بیش از پیش جهت پاسخگویی بهینه به مشتریان و طراحی و عرضه خدمات مطابق با نیازهای مخاطبان شد.
عضو هیات مدیره شرکت پست با اشاره بر لزوم کوتاه کردن فرآیندها، الکترونیکی کردن امور را زمینه ساز تسریع فرایندهای پستی و ارتقای کیفیت خدمات دانست و گفت: با مجهز شدن پست به سخت افزار و نرم افزارهای به روز و هوشمندسازی و اصلاح فرآیندها تاحدودی توانسته ایم در زیمنه کیفیت خدمات گام های خوبی را برداریم اما هنوز با استاندارهای جهانی فاصله داریم.
نعمتی ادامه داد: عامل اصلی ارتقای کیفیت در هر سازمانی کارکنان آن سازمان هستند که امید است با نگرش سیستمی و مشارکت جمعی همکاران به این مهم دست یابیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ورود دو اپراتور خصوصی به بازار رقابت در آینده نزدیک اشاره و عنوان کرد: با ملی شدن شرکت پست زمینه ساماندهی محمولات پستی و فعالیت اپراتور های خصوصی در زمینه پست مهیا شده که تا پایان سال دو اپراتور به این عرصه وارد می شوند.
عضو هیات مدیره شرکت پست درخصوص همکاری بخش خصوصی افزود: یکی از مشکلات ما در شرکت در نحوه به کارگیری بخش خصوصی و رقیب دانستن این بخش بوده که می توان با تغییر نگرش و استفاده هدفمند از ظرفیت های این بخش منافع خوبی را عاید شبکه کرد.
نعمتی ادامه داد: با حضور اپراتور های دیگر فرایندهای پستی توسط شرکت ملی پست انجام خواهد گرفت ضمن اینکه چابک سازی را نیز مد نظر داریم.
وی بر حفظ بازار تاکید کرد و گفت: علاوه بر حفظ مشتریان فعلی باید به دنبال استفاده از فرصت ها و کشف بازار های جدید باشیم.
معین آذربایجان غربی با نگاهی به عملکرد پست استان در خصوص جذب درآمد، هزینه، ترافیک و کیفیت اقدامات انجام شده را قابل قبول ارزیابی کرد و اظهار داشت: وضعیت نسبی مورد نظر شرکت از عملکرد استان محقق شده و فعالیت استان در مسیر درستی حرکت می کند.در این جلسه فرخی نیز گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده و برنامه های آتی پست استان را ارائه کرد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]