اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192765797

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران

کد: 1395053192765797

http://goo.gl/1S7eIW

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی از ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج-تهران خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور،،سرهنگ نادر رحمانی ،رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اعلام این خبر گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج- تهران از پل فردیس تا پل کلاک و باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین از محدوده پل استاندارد تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی تنگ واشی، محور فرعی اولنگ - شاهرود بسته است؛ همچنین محور فیروزکوه محدود شمبله تا پل سلطانی تا 17 شهریور از شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7:30 تا 18:30 مسدود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | حقوقی و قانون