اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193425809

به میزبانی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران

آغازمرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن‌وعترت

کد: 1395053193425809

http://goo.gl/LqPt0O

، تهران , (اخبار رسمی): مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان شرکت ملی نفت ایران، مدیریت ها و واحدهای تابعه هم اکنون در حال برگزاری است.

آغازمرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن‌وعترت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران؛ مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در 15 رشته و در دو بخش خواهران و برادران صبح امروز (31 مردادماه) در محل ساختمان مدیریت اکتشاف آغاز شد.

این دوره از مسابقات با حضور کارکنان شرکت ملی نفت ایران، مدیریت ها و واحدهای تابعه و خانواده های آنها در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود.

از موارد مورد آزمون می توان جزء خوانی کل قرآن کریم، حفظ موضوعی، حفظ قرآن کریم و قرائت آن و همچنین پاسخ به مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه، اذان و احکام اشاره کرد.   

گفتنی است، هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک رشته بوده است. همچنین افرادی که دوره های قبل مسابقات در یکی از رشته های حفظ و قرائت قران کریم شرکت کرده و در مرحله سراسری حائز رتبه اول شده بودند تا دو سال و دارندگان رتبه دوم و سوم تا یکسال مجاز به شرکت در همان رشته نیستند.

از مهمانان حاضر در مراسم برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت می توان به جعفر مدنی زادگان، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، نوشین نجار، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان، محسن امیریان، مدیرطرح‎های کمک به عمران مناطق نفت خیز و همچنین روحانیون معزز اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]