اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194335070

دیگر در آسایشگاه کهریزک غریبه نیستیم

کد: 1395060194335070

http://goo.gl/i3gt17

، تهران , (اخبار رسمی): گروه بلند قامتان ایران از تعلق خاطر خود میان سالمندان و معلولین می گویند که چگونه توانسته اند در زمان حضور خود در آسایشگاه کهریزک، حس بودن در کنار هم را تجربه کنند.

دیگر در آسایشگاه کهریزک غریبه نیستیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ انجمن بلند قامتان ایران Iranian) Talls  ) انجمنی خیریه است که با همت جوانان بلند قد ایرانی در سال  به 91ثبت رسیده است. این جوانان پرشور که در غالب گروههای نیکوکاری به مراکز خیریه در رفت و آمد هستند، در آسایشگاه خیریه کهریزک نیز جایگاهی درمیان مددجویان مجموعه یافته، هراز چند گاهی با حضور سبز خود علاوه بر دلجویی از سالمندان و معلولین، برخی ملزومات مورد نیاز بخش ها را نیز به همراه می آورند تا همچنان در زمره یاران صدیق کهریزک و ساکنین آن باشند.

در گرماگرم حضور زیبای این عزیزان، محمدرضا عطایی سرگروه این جوانان شاداب که باز هم به کهریزک آمده بودند تا یادی از مادران و پدران سالخورده، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس داشته باشند، در گفتگوی کوتاهی به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:باز هم نوبت حضور ما در کهریزک شد، خیلی خوشحالیم که دوباره آمدیم و یک دنیا انرژی پاک و سالم از نگاه مهربان این مادران و پدران بر دلهای مان نشست.

 وی افزود:در دیدار با این بندگان خوب خدا هرگز به ترحم نمی اندیشیم، بلکه از مهربانیهای آنان بهره مند می شویم واگر قابل باشیم ما هم در شاد کردن آنان، خود را سهیم می دانیم.

عطایی به حس فوق العاده خود و دوستانش نیز اشاره و تصریح کرد:دیگر در جمع مادران و پدران اینجا غریبه نیستیم، آنها مارا شناخته اند و حتی برخی از عزیزان مارا با نام صدا می زنند که این خود نشان از ارتباط نزدیک ما با این مهربانان است.

سرگروه بلند قامتان ایران  (Iranian Talls ) اظهار امیدواری کرد: حضور جوانان پرمهر این مرزو بوم در قالب گروه های مختلف نیکوکاری، بتواند در تسهیل زندگی سالمندان و معلولین کهریزک نشانه های مثبتی ایجاد کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]