اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194355070

گسترش خدمات رادیولوژی کهریزک

کد: 1395060194355070

http://goo.gl/SEosm3

، تهران , (اخبار رسمی): با همت گروه بانوان نیکوکار استان تهران ، دستگاه OPG در واحد رادیولوژی آسایشگاه کهریزک نصب و راه اندازی شد .

گسترش خدمات رادیولوژی کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ دستگاه رادیوگرافیOPG  یکی از کار بردی ترین وسایل کمک تشخیصی دندانپزشکی بوده که تمامی دندانها را در یک کلیشه نشان می دهد . استفاده از این دستگاه ، کیفیت ارائه خدمات دندانپزشکی را در سطح قابل توجهی افزایش خواهد داد و کمک موثری به درمان بیماریهای دهان و دندان معلولین و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک خواهد کرد .

از این رو و با اعلام نیاز واحد سلامت دهان و دندان آسایشگاه و همت بلند گروه  بانوان نیکوکار استان تهران ، دستگاه رادیوگرافی  OPG  خریداری و در بخش رادیولوژی درمانگاهحکیم زاده نصب و راه اندازی شد.شروان شعاعی مسئول فنی واحد سلامت دهان و دندان آسایشگاه ، با تشکر از همراهی های مستمر گروه بانوان نیکوکار در این باره  گفت :با این اقدام ، توانایی واحد سلامت دهان و دندان در درمان مددجویان ساکن در آسایشگاه کهریزک به طرز چشمگیری افزایش می یابد . همچنین آن دسته از مراجعه کنندگانی که نیاز به  گرافی OPG برای ارجاع به پزشک معالجه شان دارند ، می توانند از این پس با مراجعه به بخش رادیولوژی درمانگاه دکتر حکیم زاده ، از این خدمت بهره مند شوند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]