اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195045809

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد

کمک‌ سرمایه‎ گذاران‌خارجی به ضریب برداشت

کد: 1395060195045809

http://goo.gl/PFNVTc

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: کشور برای افزایش حداکثری برداشت از مخازن نفتی نیازمند جذب سرمایه گذاری خارجی است.

کمک‌سرمایه‎گذاران‌خارجی به ضریب برداشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، سید محسن قمصری با اشاره به برآوردهای صورت گرفته در زمینه ذخایر مالی، گفت: صنعت نفت نیاز به 100 میلیارد دلار منابع مالی دارد که این رقم نیازمند تامین در قالب سرمایه گذاری خارجی است.

قمصری با بیان این که حضور سرمایه گذار خارجی در صنعت نفت و گاز کشور برای تامین ذخایر مالی ضروری است، عنوان کرد: جذب سرمایه گذاری خارجی نه تنها به کاهش افت تولید نفت و گاز کشور کمک می کند، بلکه در توسعه منابع هیدروکربوری موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر مشترک بودن ذخایر هیدروکربوری ایران با کشورهای همسایه افزود: هر یک روز تاخیر در روند توسعه، هزینه های جبران ناپذیری را برای صنعت نفت به همراه خواهد داشت.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار خارجی گفت: این امر صرفا تامین منافع بخش مالی را  شامل نمی شود، بلکه به همراه بحث فایناس، موضوع انتقال دانش فنی هم به دنبال خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته