اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195445641

با تصویب اساسنامه در مجلس

تکلیف پست مشخص شد

کد: 1395060195445641

http://goo.gl/KNjliJ

، تهران , (اخبار رسمی): واعظی در مراسم افتتاح 8 پروژه عمرانی و خدماتی پست اصفهان تصریح کرد: تصویب اساسنامه شرکت ملی پست از سوی مجلس شورای اسلامی ، وضعیت بلاتکلیف شبکه پستی را مشخص کرد.

تکلیف پست مشخص شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پست روز جاری ، اول شهریورماه در آستانه هفته دولت با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر زرگر پور استاندار اصفهان، مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست و جمعی از معاونین وزیر و روسا و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه  8 پروژه عمرانی و خدماتی پست استان اصفهان به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش پروژه های یادشده شامل کلبه الکترونیک، بازسازی و نوسازی ناحیه های پستی لاله، آزادگان، شهر هرند، توسعه ایستگاه های کارت هوشمند ملی، راه اندازی نرم افزار یکپارچه مبادله پستی، بهره برداری از سامانه همراه نامه رسان، اتمام فاز نخست اجرای طرح ملی GNAF و آغاز پیاده سازی طرح استعلامات میان دستگاهی می باشد که با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

واعظی در آیین افتتاح این پروژه ها با بیان اینکه هدف اصلی ما خدمت بیشتر به مردم است، اظهار داشت: وضعیت پست با سایر دستگاه ها متفاوت است، اگر پست کار خود را صحیح انجام دهد مردم رضایت بیشتری از عملکرد دولت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مجلس اساسنامه شرکت پست را تصویب کرد، همه کارکنان پست از بلاتکلیفی درآمدند .وزیر ارتباطات در پایان از مجلس شورای اسلامی در تصویب اساسنامه شرکت ملی پست تقدیر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]