اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296805831

اجرای طرح2تنی طلای زرشوران توسط بخش خصوصی

کد: 1395060296805831

http://goo.gl/AcV4iE

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران گفت: طرح 2 تنی استحصال طلای زرشوران با حضور پیمانکاران بخش خصوصی اجرا می شود.

اجرای طرح2تنی طلای زرشوران توسط بخش خصوصی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  ایمیدرو؛ « محمد رضا احمدی» با بیان این مطلب افزود: طرح توسعه گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران برای افزایش ورودی سالانه خوراک 600 هزار تن کانسنگ طلا و تولید 2 تن طلای خالص، وارد مرحله مناقصه شده و در حال انتخاب پیمانکار برای اجرای این طرح است.
وی افزود: میزان سرمایه گذاری ارزی و ریالی طرح یاد شده به ترتیب 4.5 میلیون یورو و 950 میلیارد ریال است که به صورت EPC (طراحی، تامین تجهیزات و عملیات اجرایی) انجام خواهد شد.
به گفته مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، بخشی از تجهیزات مورد نیاز فاز 2 خریداری شده است. همچنین، طبق برنامه تعیین شده، مدت زمان اجرای پروژه نیز 24 ماه شمسی درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: با راه اندازی فاز دوم طلای زرشوران، حدود 140 نفر به طور مستقیم وارد چرخه اشتغال می شوند.
بنا به این گزارش، دیروز آگهی فراخوان پیمانکار دارای توان فنی و مهندسی تولیدی و صنعتی و اجرایی برای اجرای فاز توسعه کارخانه طلای زرشوران منتشر شد.
معدن طلای زرشوران با ذخیره قطعی بیش از 27 میلیون تن کانسنگ طلا با عیار 4ppm (گرم در تن) ، بزرگترین معدن طلای کشور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ