اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229725831

اعلام نتایج اکتشافات ایمیدرو در پهنه های معدنی کشور

فاز شناسایی تمام پهنه ها پایان یافت

کد: 13951112229725831

https://goo.gl/7zUjtS

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: بر اساس نتایج اکتشافات ایمیدرو در پهنه های اکتشافی کشور، فاز شناسایی 100 درصد پهنه ها به اتمام رسیده و در برخی از این پهنه ها، فاز پی جویی و اکتشافات عمومی نیز پیشرفت های مناسبی را طی کرده است.

فاز شناسایی تمام پهنه ها پایان یافت

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، علی اصغرزاده که به مناسبت آغاز ایام دهه فجر و عملکرد ایمیدرو در بخش اکتشاف سخن می گفت،‌ تصریح کرد: 22 پهنه اکتشافی در استان‌های گلستان، مرکزی، خراسان جنوبی، کردستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، زنجان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه واقع هستند که فاز شناسایی آنها پایان یافته است.

اکتشاف پهنه های مذکور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت یا سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های مربوطه به ایمیدرو محول شده است.
وی ادامه داد: مساحت کل پهنه ها 254 هزار و 789 کیلومتربع و جمع کل محدوده های امیدبخش440 محدوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید