اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225825831

با اجرای طرح های توسعه ای ممکن می شود

افزایش 50 درصدی تولیدکنسانتره ذغال سنگ طبس

کد: 13951104225825831

https://goo.gl/1Q3WiZ

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح ذغالسنگ طبس گفت: با اجرای طرح های توسعه در مناطق ذغالدار طبس، ظرفیت تولید کنسانتره ذغالسنگ 50 درصد افزایش می یابد که به تبع آن میزان واردات کنسانتره و کک مورد نیاز کشور کاهش خواهد یافت.

افزایش 50 درصدی تولیدکنسانتره ذغال سنگ طبس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امید فلاح مجری طرح ذغالسنگ طبس افزود:  با اجرای طرح های توسعه ای در این ناحیه، زیرساخت های متعددی نظیر خط دو مداره برق 132 کیلو ولت، خط راه آهن، بازسازی و آسفالت جاده های دسترسی و تکمیل خط انتقال آب و تجهیز کارگاه ها برای منطقه فراهم می شود.

وی تصریح کرد: با اجرا و راه اندازی طرح های مذکور ، از خروج سالانه400 میلیون یورو ارز برای واردات ذغالسنگ به کشور جلوگیری و زمینه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی/ معدنی ذغالسنگ در طبس نیز فراهم می شود.
فلاح ادامه داد: با اجرای طرح های توسعه ای در مناطق ذغالدار طبس، برای حداقل 10 هزار نفر به صورت مستقیم و 25 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال فراهم خواهد شد.
به گفته وی میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای طرح های یاد شده نیز یک میلیارد یورو برآورد شده است.
فلاح گفت: طرح های توسعه ای مرتبط با حوزه ذغالسنگ شامل طرح های تجهیز معادن ذغالسنگ کک شو در مناطق پروده 2و 3 و 4 و نایبند ( پنج طرح) و طرح های تجهیز معادن ذغالسنگ حرارتی در حوزه های کوچکعلی شمالی و جنوبی، مزینو و آبدوغی ( چهار طرح) که در مجموع ظرفیتی معادل 3 میلیون تن ذغالسنگ کک شو و یک میلیون تن زغالسنگ حرارتی را شامل می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید