اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397975809

به میزبانی مرکز آموزش محمودآباد انجام می گیرد

برگزاری کنفرانس‌ امنیت اطلاعات وارتباطات

کد: 1395060397975809

http://goo.gl/vxk3OC

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین دوره از کنفرانس امنیت اطلاعات و ارتباطات در مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران درمحمودآباد برگزار می شود.

برگزاری دوره کنفرانس‌امنیت اطلاعات وارتباطات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، اهمیت مباحث اینترنت اشیاء (IoT)، کلان داده (Big Data)، سرعت بسیار زیاد تغییرات تکنولوژی در حوزه اتوماسیون صنعتی و تغییر رفتار جامعه به استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی، تامین امنیت اطلاعات را به یکی از مهمترین و چالشی ترین موضوعات مبدل کرده است.
 
از این رو رقبای ملی و تجاری، سرمایه گذاری های کلانی با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور و یا سرقت اطلاعات با ارزش سازمانی طراحی می کنند. دو نمونه از این حملات تخریبی که به دلیل پیچیدگی، عنوان جنگ افزار سایبری لقب گرفته است حمله ویروس "استاکس نت" برای نخستین بار در دنیا به تاسیسات هسته ای و حمله دوم در اردیبهشت ماه سال 1391 به صنایع نفتی با عنوان ویروس "فلیم" است که پیچیده ترین حمله سایبری دنیا نام گرفت.

بنا بر گزارش های منتشر شده فنی، سازماندهی و پیچیدگی ویروس های یادشده، نشان از حمایت مالی دولت ها در تهیه و پشتیبانی از جنگ افزارهای مورد اشاره دارد. لذا با هدف کاهش آسیب های احتمالی و افزایش چابکی سازمان در مقام پاسخ و در مواجهه با تهدیدات یاد شده، توانمندی علمی نیاز به آموزش و رویکردی منسجم به ویژه در صنعت نفت دارد که با همفکری متخصصین امر حاصل خواهد شد.

پنجمین دوره از کنفرانس امنیت اطلاعات و ارتباطات در مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران محمودآباد برنامه ریزی شده است که متعاقباً زمان برگزاری و نحوه ثبت نام به اطلاع خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کنفرانس icsoi.mop.ir سایت مرکز آموزش محمودآباد www.ptcm.ir  مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]