اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398065809

در نخستین روز هفته دولت انجام شد

بهره‎برداری از3 پروژه بهداشت ودرمان

کد: 1395060398065809

http://goo.gl/EBSSwN

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، 3 پروژه مرتبط با بهداشت و سلامت کارکنان و خانواده بزرگ نفت افتتاح و بهره برداری شد.

بهره‎برداری از3 پروژه بهداشت ودرمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، این پروژه ها شامل خرید و نصب سیستم خنک کننده جدید و تجهیز بخش آنژیوگرافی بیمارستان بزرگ نفت اهواز و مجتمع تخصصی سلامت خانواده کارون است که روز گذشته (2 شهریور) در نخستین روز هفته دولت افتتاح شدند.

در آیین افتتاح این پروژه ها، بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، حبیب اله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، احدی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جمعی از مدیران ستادی و مدیران عامل شرکت های تابعه مناطق نفت خیز جنوب و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز حضور داشتند.

در این آیین مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، از تلاش ها و پیگیری های مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اجرای این پروژه ها قدردانی کرد.

سمیع اظهار کرد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پشتیبان عملیات تولید نفت و گاز در حوزه بهداشت، سلامت و درمان کارکنان است و با ارائه خدمات خاص و ویژه در این حوزه از آنان حمایت می کند.

وی گفت: با توجه به تمرکز عملیات تولید نفت در خوزستان، فعالیت های این سازمان نیز باید در این استان متمرکز شود که بر این اساس بیمارستان نفت اهواز در کنار بیمارستان نفت تهران یکی از 2 بیمارستان مرجع نفت کشور است.

سمیع درباره پروژه های افتتاح شده در اهواز توضیح داد: پروژه سیستم خنک کننده بیمارستان نفت اهواز با از کار افتادن چیلرهای قدیمی بیمارستان در سال 1394 آغاز شد که در قالب آن 6 دستگاه چیلر با ظرفیت خنک کنندگی 750 تن نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه 65 میلیارد ریال هزینه و در این مدت با همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سیستم های خنک کننده موقت استفاده شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ادامه داد: پروژه تجهیز بخش آنژیوگرافی بیمارستان اهواز نیز با اهدف افزایش خدمات فوق تخصصی بیمارستان و با خرید و نصب دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی به اجرا درآمد.

 5 پلی کلینیک تخصصی در اهواز ساخته می‎شود 

وی با اشاره به برنامه این سازمان برای ساخت 5 پلی کلینیک تخصصی تحت عنوان «مجتمع تخصصی سلامت خانواده» در اهواز گفت: از این تعداد، یک پلی کلینیک از سوی این سازمان احداث می شود و احداث 4 پلی کلینیک دیگر را شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عهده دار شده است که یکی از آنها امروز در منطقه کارون افتتاح شد.

سمیع افزود: از برنامه های آینده این سازمان خرید و نصب دستگاه های جدید و پیشرفته ام.آر.آی و سی.تی.اسکن در بیمارستان نفت اهواز و تکمیل و راه اندازی پروژه بیمارستان گچساران در آینده نزدیک است.

در این مراسم مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: مجتمع تخصصی سلامت خانواده کارون یکی از پروژه های مهم این شرکت در زمینه ساخت و توسعه مراکز درمانی است که در راستای مسئولیت های اجتماعی و توجه به توسعه پایدار صورت می گیرد.

بیژن عالی پور گفت:  این مجتمع در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع و زیربنای 4 هزار متر مربع در 3 طبقه احداث شد و برای ساخت آن 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

پیشرفت 91 درصدی ساخت بیمارستان 96 تختخوابی

وی افزود: پروژه های احداث پلی کلینیک کوی نفت با 85 درصد پیشرفت و کوی ملت با 30 درصد پیشرفت در درست اجراست و پلی کلینیک خرمکوشک در مرحله مناقصه انتخاب پیمانکار قرار دارد.

عالی پور تصریح کرد: پروژه های ساخت بیمارستان 96 تختخوابی و 64 تختخوابی گچساران نیز به ترتیب با پیشرفت 91  و 81 درصد در حال اجراست و پیش بینی می شود بیمارستان 96 تختخوابی تا پایان سال افتتاح شود.

وی در پایان از فعالیت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جهت رفاه حال کارکنان عملیاتی قدردانی کرد.

در ابتدای این آیین فرهاد کلانتری، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن تشکر از حمایت های مدیران عامل شرکت های تابع وزارت نفت در جنوب به ویژه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از این سازمان، گزارشی از روند اجرای پروژه های فوق ارائه داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته